Důležité informace k aktuálním opatřením

Vzhledem k aktuálnímu vývoji ohledně koronaviru čelíme novým výzvám. Naší hlavní prioritou je zdraví, bezpečnost a spokojenost našich zákazníků a zaměstnanců, přistoupili jsme proto k následujícím opatřením.

Doručení objednávky do kamenných obchodů

Doručení objednávky do kamenných obchodů je možné.

Naše obchody

Vážení zákazníci,
omlouváme se, ale naše prodejna v Mladé Boleslavi bude mít od 18. 11. do odvolání omezenou otevírací dobu z technických důvodů.
V této provozovně nyní platí:
- otevírací doba: 10:00 – 16:00 hodin,
- omezení provozu kávového baru pouze na režim TO GO – tzn. káva, nápoje a občerstvení pouze formou prodeje s sebou,
- uzavření prostoru k sezení pro zákazníky,
- max. počet 4 osob v prodejně.
Velice se omlouváme za vzniklé komplikace a děkujeme za pochopení.


Na našich obchodech reagujeme na aktuální platná vládní nařízení a uzavřeli jsme sezení pro zákazníky v prostoru pasáží nákupních center. Sezení umístěné ve vnitřní části našeho obchodu jsou pro naše zákazníky stále k dispozici a vy si tak i nadále můžete v předvánočním ruchu vychutnat v klidu svůj oblíbený nápoj či zákusek. S ohledem na platná vládní opatření mají naši zaměstnanci povinnost kontrolovat bezinfekčnost zákazníků v případě, že si zákazník chce zkonzumovat svůj oblíbený nápoj nebo zákusek v našem vnitřním posezení nebo na zahrádkách. Využít vnitřní sezení a konzumaci na místě mají, podle aktuálních vládních nařízení, možnost pouze zákazníci, kteří jsou očkovaní nebo prodělali onemocnění covid-19 v posledních 180 dnech. Zákazníci, kteří jsou tzv. „rozočkovaní“, tzn. mají např. po první dávce vakcíny, se mohou před využitím vnitřního sezení v našich obchodech prokázat platným PCR testem (ne straším 72 hodin). Za pravost prokázání bezinfekčnosti nesou zodpovědnost sami zákazníci.

Jelikož nám záleží na zdraví našich zákazníků i zaměstnanců, jsou v našich obchodech stále nastavená následující hygienická pravidla.

U vstupu do našich obchodů jsou pro zákazníky vytvořeny dezinfekční zóny. Máme zajištěno viditelné označení doporučující dodržování 2metrových rozestupů mezi osobami. Zkoušení oděvů probíhá až po předchozí dezinfekci rukou zkoušející osobou. Upřednostňujeme platbu kartou. U našich zaměstnanců probíhá pravidelné testování, pracují ve zvýšeném hygienické režimu (zvýšená frekvence mytí a dezinfekce rukou), pravidelně dezinfikují jednotlivé úseky v obchodě (pracovní, prodejní i vstupní zónu). Váš oblíbený nápoj Vám rádi připravíme (bezkontaktně) do Vámi přineseného cestovního kelímku. Obchody, které disponují toaletami pro zákazníky, je mají přístupné a i zde dbáme na zvýšenou sanitaci prostor. Naši zákazníci mohou využít možnosti vrácení nevyhovujícího zboží nebo zboží reklamovat přímo v obchodech (toto zboží je po převzetí umístěno do 1denní karantény).

Doručení objednávek

Každý příjemce zásilky musí být při kontaktu s řidičem vybavený ochrannou rouškou nebo respirátorem dle aktuálních nařízení. Pokud tomu tak nebude, řidič má právo zásilku nedoručit, případně nevyzdvihnout.

Po dobu trvání nouzového stavu, ev. opatření karantény vůči příjemci, nebo jiné osobě zdržující se na adrese doručení, není zasílatel povinen vyžadovat podpis osoby jednající za příjemce jako potvrzení o doručení zásilky. Při předání zásilky zasílatel pořídí opis posledních 3 čísel průkazu totožnosti osoby přebírající zásilku. Jestliže převzetí nebude možné takto stvrdit, zásilka bude vrácena Příkazci.

Platba v hotovosti na dobírku je možná. Má-li Vám být doručeno nadměrné zboží a přepravcem je společnost Rhenus, zboží Vám v současné situaci kurýr dopraví před domovní dveře.

Reklamace a vrácení zboží

Nedělejte si starosti, potřebujete-li reklamovat nějaký výrobek Tchibo. Pokud byste v důsledku momentálního dění a preventivních opatření svůj výrobek Tchibo mohli reklamovat až po uplynutí záruční doby, najdou pro Vás naše prodejny a servisní centra vhodné řešení.

Pro vrácení zboží z pohodlí Vašeho domova můžete využít kurýrních služeb našeho distribučního partnera. Pro objednání služby prosím použijte odkaz www.dpd.cz/tchibo. Tato služba je zpoplatněna. Více informací naleznete zde.

Náš tip ♥

Na tchibo.cz nabízíme širokou nabídku skvělé kávy pro dobrou pohodu, kterou doporučujeme přidat si k Vaší objednávce. Kromě toho u nás najdete chutné recepty nebo tipy a triky na přípravu Vašich oblíbených kávových specialit. Vaši oblíbenou kávu Vám rádi doručíme přímo domů. Objevte rozmanitý svět kávy Tchibo.

Služby a pomoc

Víc informací o objednání, dodání, zákaznickém účtu a jiných službách najdete na této stránce.

Podívejte se, jak se nakupuje v e-shopu Tchibo

Video how to shop in eshop