Schließen

Důležité informace k aktuálním opatřením

Vzhledem k aktuálnímu vývoji ohledně koronaviru čelíme novým výzvám. Naší hlavní prioritou je zdraví, bezpečnost a spokojenost našich zákazníků a zaměstnanců, přistoupili jsme proto k následujícím opatřením.

Doprava zdarma pro všechny

Abychom Vám vyšli maximálně vstříc, může po dobu trvání těchto opatření každý zákazník využít dopravu domů zdarma. Doprava zdarma se načte automaticky v nákupním košíku.

Naše obchody

S ohledem na vládní nařízení o uzavření maloobchodních prodejen nebude možné si od středy 21. 10. 2020 od 16:00 zvolit možnost doručení a vyzvednutí objednaného zboží na našich obchodech. Toto omezení platí do odvolání.

Všechny slevové poukazy ve formě pohlednic, SMS nebo emailů, které byly platné v den uzavření kamenných obchodů, bude možné využít ještě následujících 30 dní po jejich znovuotevření. Narozeninový poukaz na kávu z kávového baru zdarma můžete využít až do konce roku. Slevové kupony Ona Dnes lze beze změny uplatnit v našem e-shopu do 25. 10. 2020.

Informace budeme průběžně aktualizovat, sledujte prosím tuto stránku. Děkujeme Vám za pochopení a trpělivost.

Doručení objednávek

Každý příjemce zásilky musí být při kontaktu s řidičem vybavený ochrannou rouškou nebo alespoň jiným způsobem, kdy bude mít zakrytý nos a ústa. Pokud tomu tak nebude, řidič má právo zásilku nedoručit, případně nevyzdvihnout.

Po dobu trvání nouzového stavu, ev. opatření karantény vůči příjemci, nebo jiné osobě zdržující se na adrese doručení, není zasílatel povinen vyžadovat podpis osoby jednající za příjemce jako potvrzení o doručení zásilky. Při předání zásilky zasílatel pořídí opis posledních 3 čísel průkazu totožnosti osoby přebírající zásilku. Jestliže převzetí nebude možné takto stvrdit, zásilka bude vrácena Příkazci.

Platba v hotovosti na dobírku je možná. Má-li Vám být doručeno nadměrné zboží a přepravcem je společnost Rhenus, zboží Vám v současné situaci kurýr dopraví před domovní dveře.

Momentálně se doba doručení pohybuje v rozmezí 3-4 pracovních dnů.

Reklamace a vrácení zboží

Nedělejte si starosti, potřebujete-li reklamovat nějaký výrobek Tchibo. Pokud byste v důsledku momentálního dění a preventivních opatření svůj výrobek Tchibo mohli reklamovat až po uplynutí záruční doby, najdou pro Vás naše prodejny a servisní centra vhodné řešení.

Pro vrácení zboží z pohodlí Vašeho domova můžete využít kurýrních služeb našeho distribučního partnera. Pro objednání služby prosím použijte tento odkaz. Tato služba je zpoplatněna. Více informací naleznete zde. O tom, že je vrácení zboží v kamenných obchodech opět možné, Vás budeme informovat na této stránce.

Zboží, jehož 30denní lhůta na vrácení spadala do období od 21. 10. 2020, můžete vrátit do 30 dnů po znovuotevření obchodů. Týká se nákupů jak v kamenných obchodech, tak nákupů v e-shopu. O tom, že je vrácení zboží v kamenných obchodech opět možné, Vás budeme informovat. Sledujte prosím tuto stránku, naše sociální sítě nebo odebírejte náš Newsletter.

Náš tip ♥

Na tchibo.cz nabízíme širokou nabídku skvělé kávy pro dobrou pohodu, kterou doporučujeme přidat si k Vaší objednávce. Kromě toho u nás najdete chutné recepty nebo tipy a triky na přípravu Vašich oblíbených kávových specialit. Vaši oblíbenou kávu Vám rádi doručíme přímo domů. Objevte rozmanitý svět kávy Tchibo.

Služby a pomoc

Víc informací o objednání, dodání, zákaznickém účtu a jiných službách najdete na této stránce.

Podívejte se, jak se nakupuje v e-shopu Tchibo

Video how to shop in eshop