Schließen

Důležité informace k aktuálním opatřením

Vzhledem k aktuálnímu vývoji ohledně koronaviru čelíme novým výzvám. Naší hlavní prioritou je zdraví, bezpečnost a spokojenost našich zákazníků a zaměstnanců, přistoupili jsme proto k následujícím opatřením.

Doručení objednávky do kamenných obchodů

Doručení objednávky do kamenných obchodů momentálně není možné.

Doprava zdarma pro všechny

Abychom Vám vyšli maximálně vstříc, může po dobu trvání těchto opatření každý zákazník využít dopravu domů zdarma. Doprava zdarma se načte automaticky v nákupním košíku.

Naše obchody

Naše obchody budou od 27. 12. 2020 uzavřeny.

Všechny slevové poukazy ve formě pohlednic, SMS nebo e-mailů, které byly platné v době uzavření obchodů, bude možné využít ještě následujících 30 dní po jejich znovuotevření.


Platnost Věrnostních zrnek

Z důvodu dlouhodobého uzavření obchodů prodlužujeme platnost získaných Věrnostních zrnek z 30. dubna 2021 o další dva měsíce. K 30. červnu 2021 propadají všechna Zrnka nasbíraná za Vaše nákupy před 30. dubnem 2019.

Doručení objednávek

Každý příjemce zásilky musí být při kontaktu s řidičem vybavený ochrannou rouškou nebo alespoň jiným způsobem, kdy bude mít zakrytý nos a ústa. Pokud tomu tak nebude, řidič má právo zásilku nedoručit, případně nevyzdvihnout.

Po dobu trvání nouzového stavu, ev. opatření karantény vůči příjemci, nebo jiné osobě zdržující se na adrese doručení, není zasílatel povinen vyžadovat podpis osoby jednající za příjemce jako potvrzení o doručení zásilky. Při předání zásilky zasílatel pořídí opis posledních 3 čísel průkazu totožnosti osoby přebírající zásilku. Jestliže převzetí nebude možné takto stvrdit, zásilka bude vrácena Příkazci.

Platba v hotovosti na dobírku je možná. Má-li Vám být doručeno nadměrné zboží a přepravcem je společnost Rhenus, zboží Vám v současné situaci kurýr dopraví před domovní dveře.

Reklamace a vrácení zboží

Zboží, jehož 30denní lhůta na vrácení vyjde na období od 27. 12. 2020 až do otevření obchodů, můžete vrátit do 30 dnů po znovuotevření obchodů. Platí pro zboží zakoupené v kamenných obchodech i v e-shopu.

Nedělejte si starosti, potřebujete-li reklamovat nějaký výrobek Tchibo. Pokud byste v důsledku momentálního dění a preventivních opatření svůj výrobek Tchibo mohli reklamovat až po uplynutí záruční doby, najdou pro Vás naše prodejny a servisní centra vhodné řešení.

Pro vrácení zboží z pohodlí Vašeho domova můžete využít kurýrních služeb našeho distribučního partnera. Pro objednání služby prosím použijte odkaz www.dpd.cz/tchibo. Tato služba je zpoplatněna. Více informací naleznete zde. O tom, že je vrácení zboží v kamenných obchodech opět možné, Vás budeme informovat na této stránce.

Náš tip ♥

Na tchibo.cz nabízíme širokou nabídku skvělé kávy pro dobrou pohodu, kterou doporučujeme přidat si k Vaší objednávce. Kromě toho u nás najdete chutné recepty nebo tipy a triky na přípravu Vašich oblíbených kávových specialit. Vaši oblíbenou kávu Vám rádi doručíme přímo domů. Objevte rozmanitý svět kávy Tchibo.

Služby a pomoc

Víc informací o objednání, dodání, zákaznickém účtu a jiných službách najdete na této stránce.

Podívejte se, jak se nakupuje v e-shopu Tchibo

Video how to shop in eshop