Reklamace

Pokud by se vyskytly u zakoupeného produktu závady, kontaktuje telefonicky naši bezplatnou zákaznickou linku na čísle 800 900 826. Pro rychlé vyřízení si prosím připravte doklad o zakoupení a krátké popsání závady s poznámkou o čísle výrobku.

Záruku můžete uplatnit také v kterékoli prodejně Tchibo v České republice. Výjimkou jsou pro tento případ pouze objemné výrobky (např. nábytek) a provozovny ve speciálním režimu (outlet a dočasné provozovny pop-up), které přijímají reklamace pouze na zde prodávaný sortiment.

Během záruční doby bezplatně opravujeme vady materiálu a výrobní závady.* Tchibo nenabízí bezplatnou opravu mimo záruku.

Bezplatná alternativní řešení pro kávovary:
mnohé závady, chyby nebo jiné odchylky můžete snadno a rychle vyřešit sami. Ve většině případů tak můžete kávovar opět okamžitě používat. Návody k použití, pomocná videa a tipy na údržbu naleznete na našich stránkách věnovaných kávovému servisu.

Placená služba náhradních dílů:
Potřebujete náhradní díl? Rádi pro Vás zjistíme, zda je možné jej objednat za poplatek. V tomto případě prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu.

*Pokud kontrola odhalí nesprávné používání nebo nevhodné zacházení, za které nesete odpovědnost, záruka ani reklamace se na tento případ nevztahují. V tomto případě si Tchibo vyhrazuje právo účtovat přiměřené poplatky za servis a dopravu.
Špičková kvalita je naší nejvyšší prioritou: Pokud máte dojem, že s Vaší kávou/čajem/potravinami není něco v pořádku, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Váš dotaz prověříme a náš zákaznický servis se Vám co nejdříve ozve s dalším postupem. Potraviny, které reklamujete, si prosím prozatím ponechte.
Ke kontaktnímu formuláři