×
Používáme soubory cookie, abychom mohli naše webové stránky lépe přizpůsobit Vašim potřebám. Používáním našich webových stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na Vašem počítači, tabletu nebo smartphonu. Více informací zde.
Schließen
Kancelářské vybavení

Kancelářské vybavení

Kancelářské potřeby
Dekorativní pomůcka do kanceláře i do školy
249 Kč Quickshop
Gumy na gumování, 8 ks
-33 %
k dispozici malé množství kusů
Gumy na gumování, 8 ks
V různých tvarech: smajlík, mikrofon, bublina, hashtag, nápis „YEAH“, blesk, kytara a symbol míru
149 Kč 99 Kč Quickshop
Taštička s powerbankou
Mobilní zdroj napájení např. pro smartphone nebo tablet
699 Kč 549 Kč Quickshop
Sada kancelářských potřeb
Nůžky, otvírač dopisů, pravítko, sponka a tužky včetně vysouvací 5,5mm tuhy
349 Kč 199 Kč Quickshop
Sada základních školních potřeb
Tři tužky, ořezávátko, guma na gumování a pravítko
149 Kč 99 Kč Quickshop
Zásuvková kostka
Až tři zásuvky a funkce nabíjení přes USB pro smartphony, tablety apod.
699 Kč 349 Kč Quickshop

Kancelářské vybavení pro přehledné pracoviště

V dobře organizované kanceláři se pracuje snáze. Nástěnky na zdi a organizéry na pracovním stole mohou dodat místnosti příjemný optický akcent. Objevte v Tchibo elegantní a praktické kancelářské potřeby, které Vám pomohou udržet v pracovně či kanceláři pořádek. Poradíme Vám, jak to funguje.

Vybavení do kanceláře, které Vám usnadní práci

Správné uspořádání kancelářských potřeb

Uspořádané pracoviště podporuje efektivitu práce, a navíc se postará o příjemnou atmosféru. Při zařizování kanceláře Vám pomůže, když si kancelářské vybavení roztřídíte podle kategorií. Organizér na psací stůl, vybavený řadou různých přihrádek, nabízí prostor například na spoustu psacích potřeb. A polepení jednotlivých přihrádek nálepkami Vám usnadní orientaci. Zakládací desky nebo pořadače v různých barvách Vám pomohou udržet si přehled o Vašich dokumentech.

Ergonomické uspořádání kancelářského vybavení

K efektivní práci potřebujete prostředí přizpůsobené Vašim požadavkům a pracovním procesům. Pokud hodně pracujete na počítači, je potřeba, abyste měli klávesnici co nejblíže u těla. Myš by měla být hned vedle. Nepřehledné změti kabelů se vyhnete, když použijete kabelové svorky. Důležité podklady a dokumenty byste měli mít ideálně na dohled. Seznamy úkolů a týdenní plány mohou viset na nástěnce přímo nad psacím stolem.

Důležitá kritéria při rozhodování o nákupu kancelářského vybavení

Kvalitní materiál

Kancelářské vybavení z kvalitních materiálů je stabilnější a má delší životnost. U kancelářských potřeb z papíru je důležitá síla papíru. Ta má totiž například vliv na to, zda bude inkoust z propisky prosvítat – a písmo tedy bude více či méně zřetelné na druhé straně listu papíru. U často používaného kancelářského vybavení, jako jsou diáře nebo kapesní kalendáře, je vhodným materiálem kvalitní kůže. Je totiž odolná a zajistí, že diář bude po celý rok dobře vypadat.

Funkčnost

Kancelářské vybavení, které je více než jen pěkná dekorace na psacím stole, nabízí větší komfort. Pokud jsou nůžky pěkně ostré, aby čistě rozstřihly i silnější papír, jsou vhodné na kancelářskou práci. Otvírač dopisů musí bezpečně spočívat v dlani, a proto je potřeba, aby měl pogumovanou rukojeť. A stupnice na pravítku bude lépe čitelná, když se bude barevně odlišovat od pozadí.

Náš příslib pro kancelářské vybavení

Abyste byli schopni rychle a úspěšně vyřizovat své kancelářské práce, nabízíme Vám funkční kancelářské vybavení, které je pečlivě vyrobeno z kvalitních materiálů. Vysokou kvalitu našich produktů prokazuje logo TCM (Tchibo Certified Merchandise). Označení „2 v 1“ indikuje speciální přístroje vybavené více funkcemi.