×
Používáme soubory cookie, abychom mohli naše webové stránky lépe přizpůsobit Vašim potřebám. Používáním našich webových stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na Vašem počítači, tabletu nebo smartphonu. Více informací zde.
Schließen
Kancelářské vybavení

Kancelářské vybavení

Sada kancelářských potřeb
Nůžky, otvírač dopisů, pravítko, sponka a tužky včetně vysouvací 5,5mm tuhy
349 Kč 179 Kč Quickshop
Korková tabule
Z osmi dílů – dají se uspořádat do různých geometrických tvarů
499 Kč 399 Kč Quickshop
Zahřívač rukou »Powerbanka«
2 v 1: zahřívač rukou a mobilní zdroj energie na cesty
499 Kč Quickshop
Nástěnka
Se 6 kovovými klipy pro upevnění pohlednic, fotografií, nákupních seznamů, lístků atd.
399 Kč 349 Kč Quickshop
Taštička s powerbankou
Mobilní zdroj napájení např. pro smartphone nebo tablet
699 Kč Quickshop
Univerzální organizéry na kabely, 2 ks
Inteligentní organizování kabelů: kabely budou řádně uložené a přitom vždy po ruce
149 Kč Quickshop
Kancelářské potřeby
Dekorativní pomůcka do kanceláře i do školy
249 Kč 169 Kč Quickshop
Diář, A5, s kalendářem na 18 měsíců
Kalendář na 18 měsíců – červenec 2017 – leden 2019
199 Kč 149 Kč Quickshop
Diář, A6, s kalendářem na 18 měsíců
Kalendář na 18 měsíců – červenec 2017 – leden 2019
149 Kč Quickshop
Gumy na gumování, 8 ks
V různých tvarech: smajlík, mikrofon, bublina, hashtag, nápis „YEAH“, blesk, kytara a symbol míru
129 Kč Quickshop
Zakládací obaly, 10 ks
5 obalů na suchý zip a 5 zásuvných obalů s oboustrannou kapsou
199 Kč 149 Kč Quickshop
Magnetická tabule s plánovačem školních a volnočasových aktivit
Pro individuální vizualizaci plánů – lze přizpůsobit podle potřeby
249 Kč 199 Kč Quickshop
Krabice, 5 ks
Ideální k balení dárků nebo jako úložný box
199 Kč Quickshop
Police na skříňková dvířka
Např. na čisticí prostředky: aby byly řádně uložené a vždy po ruce
299 Kč Quickshop
Penál Příšerka
Na tužky a další potřeby
199 Kč 149 Kč Quickshop
Organizér na propisky a poznámkové lístky
Pro přehledné ukládání kancelářských a psacích potřeb, aby byly vždy po ruce
149 Kč Quickshop
Koše do chladničky, 2 ks
Pro více místa a lepší přehled
249 Kč Quickshop
Výsuvné košíky do chladničky, 2 ks
Vykouzlí v chladničce další úložný prostor
249 Kč Quickshop
Nástěnné úložné díly
Na uspořádané a přehledné ukládání kancelářských a psacích potřeb
499 Kč Quickshop
Úložný box, 4dílná sada
Se 4 samostatnými úložnými miskami: lze libovolně kombinovat a skládat na sebe
349 Kč 199 Kč Quickshop
Nabíjecí kabel se střapcem
Praktický doplněk s karabinkou k připevnění na kabelku, svazek klíčů apod.
149 Kč 119 Kč Quickshop

Kancelářské vybavení pro přehledné pracoviště

V dobře organizované kanceláři se pracuje snáze. Nástěnky na zdi a organizéry na pracovním stole mohou dodat místnosti příjemný optický akcent. Objevte v Tchibo elegantní a praktické kancelářské potřeby, které Vám pomohou udržet v pracovně či kanceláři pořádek. Poradíme Vám, jak to funguje.

Vybavení do kanceláře, které Vám usnadní práci

Správné uspořádání kancelářských potřeb

Uspořádané pracoviště podporuje efektivitu práce, a navíc se postará o příjemnou atmosféru. Při zařizování kanceláře Vám pomůže, když si kancelářské vybavení roztřídíte podle kategorií. Organizér na psací stůl, vybavený řadou různých přihrádek, nabízí prostor například na spoustu psacích potřeb. A polepení jednotlivých přihrádek nálepkami Vám usnadní orientaci. Zakládací desky nebo pořadače v různých barvách Vám pomohou udržet si přehled o Vašich dokumentech.

Ergonomické uspořádání kancelářského vybavení

K efektivní práci potřebujete prostředí přizpůsobené Vašim požadavkům a pracovním procesům. Pokud hodně pracujete na počítači, je potřeba, abyste měli klávesnici co nejblíže u těla. Myš by měla být hned vedle. Nepřehledné změti kabelů se vyhnete, když použijete kabelové svorky. Důležité podklady a dokumenty byste měli mít ideálně na dohled. Seznamy úkolů a týdenní plány mohou viset na nástěnce přímo nad psacím stolem.

Důležitá kritéria při rozhodování o nákupu kancelářského vybavení

Kvalitní materiál

Kancelářské vybavení z kvalitních materiálů je stabilnější a má delší životnost. U kancelářských potřeb z papíru je důležitá síla papíru. Ta má totiž například vliv na to, zda bude inkoust z propisky prosvítat – a písmo tedy bude více či méně zřetelné na druhé straně listu papíru. U často používaného kancelářského vybavení, jako jsou diáře nebo kapesní kalendáře, je vhodným materiálem kvalitní kůže. Je totiž odolná a zajistí, že diář bude po celý rok dobře vypadat.

Funkčnost

Kancelářské vybavení, které je více než jen pěkná dekorace na psacím stole, nabízí větší komfort. Pokud jsou nůžky pěkně ostré, aby čistě rozstřihly i silnější papír, jsou vhodné na kancelářskou práci. Otvírač dopisů musí bezpečně spočívat v dlani, a proto je potřeba, aby měl pogumovanou rukojeť. A stupnice na pravítku bude lépe čitelná, když se bude barevně odlišovat od pozadí.

Náš příslib pro kancelářské vybavení

Abyste byli schopni rychle a úspěšně vyřizovat své kancelářské práce, nabízíme Vám funkční kancelářské vybavení, které je pečlivě vyrobeno z kvalitních materiálů. Vysokou kvalitu našich produktů prokazuje logo TCM (Tchibo Certified Merchandise). Označení „2 v 1“ indikuje speciální přístroje vybavené více funkcemi.