Katastrofalna zakaznicka zkusenost
Keby sa dalo udelit 0 hviezdiciel, tak tak urobim.Produkt nam prisiel rozstiepeny, rozbity, ale bez poskodeneho balenia, takze
evidentne nam pbol poslany vadny produkt.Na zakaznickej linke nam nabidli moznost zaslania nahradneho dielu, co sme vyuzili. Za
tyzden nam prisiel email, ze nahradny email nie ke k dospozicii.Aktualne teda mame dve obrovske a tazke krabice rozbalene bez
moznosti gauc zlozit. Na zakaznickej linke sme sa dozvedeli, ze ho musime znovu zbalit a ze nam poslu DPD, ktore ale musime
zaplatit.Po 14 dnoch, ked gauc dorazi na sklad, nam vratia peniaze. Moznost cakania na nahradny diel neexistuje. Neexistuje ani
moznost zaslania nahradneho gaucu vymenou za ten stary, poskodeny.Stravila som s tym strasne moc casu, velmi som sa na gauc tesila.
Teraz nemam ani peniaze, ani gauc, len pracu na viac a na zakaznickej linke som sa dozvedela len “ze to bohuzel nejde” a mam si
priste koupit aspon obleceni, nebo kafe Na Tchibe uz nikdy nic.