Požadavky na kancelářskou skříň se liší v závislosti na typu použití a prostoru v kanceláři. Velikost je dána množstvím dokumentů, které mají být uloženy, nebo podle toho, jaké další věci tam chcete ukládat. Závěsné systémy jsou vhodné pro kartotéky. Pokud sdílíte kancelář s někým jiným nebo k vám chodí zákazníci, doporučujeme vám z důvodu diskrétnosti a ochrany údajů zvolit uzamykatelnou kancelářskou skříň. Materiál a design si můžete vybrat podle vlastních preferencí nebo tak, aby vám vše ladilo k dalšímu kancelářskému vybavení.
Před koupí kancelářské skříně si dobře rozmyslete, na jaké věci ji chcete použít. Psací potřeby, pár knih nebo obligátní krabička se sušenkami se dají dát do jednoduché skříně nebo na polici. Na věci, které nemají být na očích, jsou vhodné police s uzavřenými přihrádkami. Pokud potřebujete správnou kartotéku na složky a citlivé dokumenty, musí být vybavena přihrádkami odpovídající velikosti. Zkontrolujte také dostatečnou nosnost polic: maximální nosnost je obvykle uvedena v popisu výrobku.
U Tchibo naleznete různé varianty kancelářských skříní. Jednoduché dveře skříně a zásuvková skříň potřebují prostor při otevírání, který za psacím stolem nebo na chodbě nemusí být vždy k dispozici. V takovém případě je vhodná kancelářská skříň s posuvnými dveřmi nebo roletami. Rolety tu pro zjednodušení nazýváme „dveřmi“, které se dají jednoduše vytáhnout nahoru. Pro kartotékové systémy jsou pro změnu optimální kartotékové registrační skříně, kde jsou dokumenty uloženy ve velkých zásuvkách, do kterých je přístup shora.
Stejně jako veškerý nábytek i kancelářské skříně se vyrábějí z různých materiálů. Ve většině případů si můžete vybrat kancelářskou skříň, která bude ladit k jinému kancelářskému vybavení. Pro výrobu skříní je vhodné dřevo, kov a potažené nebo dýhované dřevotřískové desky. Masivní dřevo jim pro změnu propůjčuje jistý status – čehož si jistě všimnou především pravidelní zákazníci. Pokud si v kancelářské skříni potřebujete uložit citlivé dokumenty, doporučujeme použít uzamykatelnou ocelovou skříňku, kterou lze jen obtížně vypáčit a která je do určité míry i ohnivzdorná.
Pokud se u vás v kanceláři nenajde prostor pro pravou kancelářskou skříň, ale přesto potřebujete bezpečně uložit určité dokumenty a složky, nabízí se mnoho alternativních řešení. Můžete zvolit psací stůl s uzamykatelnou zásuvkou nebo uzamykatelný mobilní kontejner. Jako kancelářské vybavení poslouží i stabilní kontejnery s uzamykatelnými roletami. Otevřený regál je vhodnou alternativou pouze částečně, ale můžete ho doplnit o organizéry nebo malý trezor.
Aby byly vaše soubory a kancelářské materiály dobře uloženy, nabízí Tchibo funkční a stabilní kancelářské skříně, které navíc dobře vypadají. Naše pečeť kvality „Tchibo Certified Merchandise“, krátce „TCM“, vám zaručuje splnění těch nejvyšších požadavků na materiál a výrobu. Obzvláště udržitelné výrobky jsou také označeny pečetí „GUT GEMACHT“. Dřevo pocházející z odpovědného lesního hospodářství nese pečeť FSC.