TchiboCard
Využívejte všechny výhody věrnostního klubu TchiboCard. Víc informací najdete zde:
Všeobecné informace k TchiboCard
Co je věrnostní klub TchiboCard?
Jaké benefity nabízí věrnostní klub TchiboCard?
Kde jsou aktuální podmínky účasti TchiboCard?
Co je to Tchibo Newsletter a jak ho mohu získat?
Jak se mohu přihlásit k odběru Newsletteru?
Jak se mohu odhlásit z odběru Newsletteru?
Přihlášení a odhlášení
Jak získat kartu TchiboCard?
Za jak dlouho po on-line registraci bude můj účet TchiboCard dostupný?
Jak dlouho po registraci dostanu plastovou kartu?
Jak ukončit účast ve věrnostním programu TchiboCard?
Používání TchiboCard a osobní údaje
Kde mohu používat kartu TchiboCard?
Mohu využívat výhody karty TchiboCard také v zahraničí?
Jak dlouhou platnost má moje karta TchiboCard?
Kde najdu své zákaznické číslo?
Kde se mohu podívat na aktuální stav svých Věrnostních zrnek?
Jakým způsobem mohu změnit svá osobní data a služby?
Co dělat v případě ztráty TchiboCard?
Mohu dostat k jednomu účtu více karet TchiboCard (např. pro členy rodiny)?
Jak a kde mohu sbírat Věrnostní zrnka?
Kolik Věrnostních zrnek získám při nákupu?
Za jak dlouho po nákupu mi budou nasbíraná Zrnka připsána na můj účet?
Kde se mohu podívat na aktuální stav svých Zrnek?
Co přesně mi ukazuje stav Věrnostních zrnek na pokladním dokladu z obchodu?
Je možné sbírat Věrnostní zrnka rychleji?
Uplatnění Věrnostní zrnek
Jakým způsobem mohu uplatňovat Věrnostní zrnka v e-shopu a v kamenných obchodech?
Na které výrobky mohu uplatnit Věrnostní zrnka?
Kolik Věrnostních zrnek mohu uplatnit při každém nákupu?
Jakou hodnotu mají Věrnostní zrnka?
Mohu svá Věrnostní zrnka uplatnit také na zlevněné výrobky?
Mohu stornovat uplatnění Věrnostních zrnek?
Budu při nákupu s uplatňováním Věrnostních zrnek také sbírat nová Zrnka?
Mohu uplatňovat svá Věrnostní zrnka při nákupu dárkové karty?
Mohu uplatňovat svá Zrnka také v kombinaci s použitím dárkové karty?
Mohu si nechat vyplatit svá Věrnostní zrnka v hotovosti?
Mohu nechat dodatečně zaúčtovat svá Věrnostní zrnka, pokud svou TchiboCard při nákupu zapomenu?
Jak mohu uplatňovat Věrnostní zrnka při objednávce v e-shopu s vyzvednutím zboží v kamenném obchodě?
Objednal/a jsem zboží v e-shopu s vyzvednutím v obchodě a uplatnil/a jsem přitom Věrnostní zrnka. Na mém online účtu však tato Zrnka ještě nebyla odečtena. Budu moci Zrnka uplatnit ještě jednou?
Co se stane, když vrátím výrobek, na který jsem uplatnil/a Věrnostní zrnka?
Při vrácení výrobku zakoupeného s uplatněním Zrnek v e-shopu nebo v kamenných obchodech budou uplatněná Zrnka opět připsána na Váš účet TchiboCard. Vracíte-li jen část nákupu, uplatněná Věrnostní zrnka se Vám na TchiboCard účet připíší poměrnou částkou.
Co se stane, když vrátím výrobek zakoupený v e-shopu s uplatněním Věrnostních zrnek, v kamenném obchodě?
Co se stane s mými Věrnostními zrnky, pokud některý výrobek vrátím?
Mohu si nechat svá uplatněná Věrnostní zrnka při vrácení zboží také vyplatit?
Kdy propadají má Věrnostní zrnka?
Jak fungují benefity a akce věrnostního klubu TchiboCard
Jak mohu sbírat a uplatňovat Věrnostní zrnka?
Jakým způsobem získám dopravu a dobírku zdarma?
Jak získám 11. kávu zdarma?
Co znamená 2+1 ZDARMA?
Co znamená 6+2 ZDARMA?
Co je to 5x VÍCE ZRNEK S TCHIBO KÁVOVARY?
Jak fungují akce na získání více Věrnostních zrnek?
Co je to TchiboCard cena?
Jakým způsobem se mohu účastnit akce na sběr extra Věrnostních zrnek?
Jakým způsobem získám kupony k akci na sběr extra Věrnostních zrnek?
Proč se nemohu v kamenném obchodě podívat, kolik Věrnostních zrnek jsem při akci nasbíral/a?
Zapomněl/a jsem si svůj akční kupon, mohu se akce v kamenném obchodě přesto zúčastnit?
Mohu využít akční kupon také po již zrealizovaném nákupu?
Co musím udělat, pokud mi Věrnostní zrnka, ať už za standardní nákup nebo v rámci nějaké akce, nebyla připsána?
Co se stane s mými Věrnostními zrnky, pokud výrobky vrátím?
Zákazník u pokladny přede mnou použil akční kupon, který mi poštou/Newsletterem nepřišel. Proč jsem ho nedostal/a také?
Kávenka - karta s razítky za kávu
Co je Kávenka?
Jak aktivovat Kávenku?
Lze v obchodě aktivovat Kávenku i bez nákupu?
Jak mohu sbírat a čerpat razítka?
Jak získám kávu zdarma?
Za jaké produkty získám razítko?
Jak se mohu odhlásit?
Jaké údaje Tchibo ukládá?
Co se stane, když nasbírám 10 razítek?
Podmínky účasti
Důležité kontakty
Hledáte-li odpovědi na Vaše otázky, podívejte se do našich Všeobecných obchodních podmínek nebo se obraťte se na naši bezplatnou zákaznickou linku.
E-mail: service@tchibo.cz
Telefonní číslo: 800 900 826 (po - pá od 8:00 do 18:00. Volání je zdarma.)
Příjemný nákup!
Vaše Tchibo