Esperto Pro
Tipy a triky
Řešení v případě problémů a poruch
Časté dotazy
Při prvním uvedení do provozu
Jaký je rozdíl mezi kávovary Esperto Caffè, Esperto Latte a Esperto Pro?
Jaké nápoje mohu s kávovarem Esperto připravit?
Jak výhodně vychází cena v porovnání s jinými plnoautomatickými kávovary?
Lze pomocí plnoautomatického kávovaru připravovat i kávové speciality s mlékem?
Před spařením
Po zapnutí kávovaru se provádí propláchnutí. Co s tím?
Zahřátí kávovaru trvá neobvykle dlouho / káva, resp. horká voda natéká pouze v malém množství. Co mohu udělat?
Při zapínání kávovaru Esperto stříká během čisticího cyklu voda z výpusti.
Při spařování
Káva vytéká z výpusti velmi pomalu. Co s tím?
K čemu slouží tlačítko Doppio a tlačítko Intense+-? A jak je mohu používat?
Po spaření
Káva není dost horká. Co mohu dělat?
Káva je příliš slabá. Co s tím?
Proč se můj kávovar automaticky přepíná do pohotovostního režimu? Jak mohu změnit dobu trvání aktivního režimu?
Můj kávovar funguje bez problémů, ale nejsem spokojen/a s výsledkem. Co mohu učinit?
Nastavení stupně mletí
POZOR - možnost poškození přístroje
Změna množství nápoje
Naprogramování velikosti šálku
Čištění spařovací jednotky
Jak často musím čistit spařovací jednotku?
Vyprázdnil/a jsem nádobu na kávovou sedlinu, avšak symbol indikující plnou nádobu na kávovou sedlinu stále bliká. Jaká může být příčina?
Vedle spařovací jednotky padá malé množství namleté kávy. Je to normální?
Je kávovar Esperto vhodný do myčky nádobí?
Při odvápnění
Jak často je potřeba provádět u plnoautomatických kávovarů odvápňování?
Jaký je správný postup odvápnění kávovaru?
Jaké odvápňovací prostředky jsou doporučeny k odvápnění kávovaru?
Doporučujeme používat k odvápnění speciální odvápňovací prostředek od značky durgol® – je k dostání v každém obchodě Tchibo, ve specializovaných prodejnách a na tchibo.cz.
POZOR – usazený vodní kámen může vést k poškození přístroje
Je potřeba, abyste prováděli proces odvápnění kávovaru, jakmile se zobrazí příslušný indikátor (zhruba po 40 l). Tím prodloužíte životnost svého přístroje a ušetříte energii.
Nepoužívejte žádné odvápňovací prostředky na bázi kyseliny mravenčí.
Používejte běžné tekuté odvápňovače na kávovary. Jiné prostředky by mohly vést k poškození materiálů v přístroji anebo by mohly být neúčinné.
Proč se proces odvápnění nespustil?
Příprava specialit s mlékem
Jaké mléko je na přípravu kávových specialit s mlékem nejvhodnější?
Můžu používat také mléčné alternativy, jako je sojové nebo ovesné mléko?
Jak funguje otočný ovladač na mléčnou pěnu?
Jak mám nastavit otočný ovladač na pěnění mléka na přípravu jednotlivých kávových specialit s mlékem?
Mléčná pěna má příliš malý objem nebo její příprava trvá příliš dlouho. Co může být příčinou?
Mléčná pěna při přípravě stříká. Co s tím můžu udělat?
Mléčná pěna není dost horká. Co s tím můžu udělat?
Při výdeji horké vody vychází z napěňovací trysky velké množství páry ještě předtím, než začne vytékat horká voda. Je to normální?
Mléčná pěna má malý objem nebo se objem pěny proměňuje při různých nastaveních otočného ovladače. Co s tím můžu udělat?
"Mohu vodou z trysky napěňovače mléka předehřát šálek? "
Čištění systému na pěnění mléka
Jak vyčistit systém na pěnění mléka?
Jak často se musí systém na pěnění mléka čistit?
Jaký prostředek se doporučuje na čištění systému na pěnění mléka?
Doporučujeme přípravek Čistič mléčného systému Durgol® – k dostání je v každém obchodě Tchibo, ve specializovaných obchodech a na tchibo.cz.
Systém na pěnění mléka, který je součástí kávovaru Esperto Pro, lze po každém použití snadno propláchnout stisknutím daného tlačítka. Pro důkladné čištění lze systém během chvilky rozebrat na jednotlivé součásti a vyčistit je pomocí speciálního čisticího prostředku. Kávovar čistěte pravidelně, abyste prodloužili jeho životnost.
Reklamace
Jaká je záruční lhůta na plnoautomatický kávovar?
Chtěl bych reklamovat svůj plně automatický stroj Esperto nebo jej předat k opravě. Jak to mohu udělat?
Pokud se – v rozporu s očekáváním – vyskytne nějaká závada, obraťte se, prosím, na náš zákaznický servis. Naši pracovníci Vám rádi pomohou a dohodnou se s Vámi na dalším postupu.
Zákaznický servis (bezplatná linka)
Tel.: 800 900 826
Po - Pá 8:00 - 20:00
So 8:00 - 16:00
Máte nějaký dotaz, na který jste nedostali odpověď?
Další informace najdete v návodu k použití svého kávovaru.
V případě jiných dotazů můžete kontaktovat (bezplatnou) servisní linku Tchibo:
800 900 826
Po - Pá 8:00 - 20:00
So 8:00 - 16:00