Esperto Pro

Tipy a triky

Čištění

  • Spařovací jednotka: lze vyjmout z boku

  • Zásobník na vodu: lze vyjmout shora

  • Nádoba na kávovou sedlinu: lze vyjmout zepředu

  • Automatická kontrolka odvápnění

  • Upozornění: Jednotlivé díly nelze mýt v myčce nádobí!

Řešení v případě problémů a poruch

Časté dotazy

Při prvním uvedení do provozu

Před spařením

Při spařování

Po spaření

Nastavení stupně mletí

Změna množství nápoje

Čištění spařovací jednotky

Při odvápnění

  • Jaké odvápňovací prostředky jsou doporučeny k odvápnění kávovaru?

    Doporučujeme používat k odvápnění speciální odvápňovací prostředek od značky durgol® – je k dostání v každém obchodě Tchibo, ve specializovaných prodejnách a na tchibo.cz.

    POZOR – usazený vodní kámen může vést k poškození přístroje

    • Je potřeba, abyste prováděli proces odvápnění kávovaru, jakmile se zobrazí příslušný indikátor (zhruba po 40 l). Tím prodloužíte životnost svého přístroje a ušetříte energii.

    • Nepoužívejte žádné odvápňovací prostředky na bázi kyseliny mravenčí.

    • Používejte běžné tekuté odvápňovače na kávovary. Jiné prostředky by mohly vést k poškození materiálů v přístroji anebo by mohly být neúčinné.

Příprava specialit s mlékem

Čištění systému na pěnění mléka

  • Jaký prostředek se doporučuje na čištění systému na pěnění mléka?

    Doporučujeme přípravek Čistič mléčného systému Durgol® – k dostání je v každém obchodě Tchibo, ve specializovaných obchodech a na tchibo.cz.

    Systém na pěnění mléka, který je součástí kávovaru Esperto Pro, lze po každém použití snadno propláchnout stisknutím daného tlačítka. Pro důkladné čištění lze systém během chvilky rozebrat na jednotlivé součásti a vyčistit je pomocí speciálního čisticího prostředku. Kávovar čistěte pravidelně, abyste prodloužili jeho životnost.

Reklamace

  • Chtěl bych reklamovat svůj plně automatický stroj Esperto nebo jej předat k opravě. Jak to mohu udělat?

    Pokud se – v rozporu s očekáváním – vyskytne nějaká závada, obraťte se, prosím, na náš zákaznický servis. Naši pracovníci Vám rádi pomohou a dohodnou se s Vámi na dalším postupu.

    • Zákaznický servis (bezplatná linka)
      Tel.: 800 900 826
      Po - Pá 8:00 - 20:00
      So 8:00 - 16:00

  • Máte nějaký dotaz, na který jste nedostali odpověď?

    Další informace najdete v návodu k použití svého kávovaru.

    V případě jiných dotazů můžete kontaktovat (bezplatnou) servisní linku Tchibo:

    800 900 826

    Po - Pá 8:00 - 20:00

    So 8:00 - 16:00