Plnoautomatické kávovary Tchibo
Máte nějaké dotazy ke svému plnoautomatickému kávovaru Esperto? Tady najdete užitečné tipy a rady k jeho používání, nastavení, čištění, odvápňování a řešení problémů. Kromě často kladených dotazů zde najdete i užitečné videonávody.
Model Esperto
Časté dotazy
Dotazy k používání
Mohu do zásobníku doplňovat i mletou kávu?
Mohu doplnit dvě různé kávy?
Jak mohu připravit jednou espresso a jednou caffè crema, když je k dispozici jen jeden zásobník na zrnkovou kávu?
Jakou zrnkovou kávu mohu připravovat v plnoautomatickém kávovaru?
Was genau bedeutet „perfekt eingestellt für Tchibo Kaffees“?
Lze pomocí plnoautomatického kávovaru připravovat i kávové speciality s mlékem?
Mohu zastavit trysku napěňovače mléka?
Mohu vodou z trysky napěňovače mléka předehřát šálek?
Kde najdu technické údaje k plnoautomatickým automatům?
Jak výhodně vychází cena v porovnání s jinými plnoautomatickými kávovary?
Dotazy k čištění a odvápňování
Jak často musím čistit spařovací jednotku?
Jak často je potřeba provádět u plnoautomatických kávovarů odvápňování?
Otázky k přizpůsobení a odstraňování problémů
Káva není dost horká. Co s tím?
Káva je příliš slabá. Co s tím?
Po zapnutí kávovaru se provádí propláchnutí. Co s tím?
Káva vytéká z výpusti velmi pomalu. Co s tím?
Zahřátí kávovaru trvá neobvykle dlouho / káva, resp. horká voda natéká pouze v malém množství. Co mohu udělat?
Proč se můj kávovar automaticky přepíná do pohotovostního režimu? Jak mohu změnit dobu trvání aktivního režimu?
Proč se nezobrazuje pokyn k doplnění zrnkové kávy, ačkoliv zásobník na zrnkovou kávu vypadá prázdný?
Vedle spařovací jednotky padá malé množství namleté kávy. Je to normální?
Nic neindikuje, že je zásobník na vodu prázdný.
Vyprázdnil/a jsem nádobu na kávovou sedlinu, avšak symbol indikující plnou nádobu na kávovou sedlinu stále bliká. Jaká může být příčina?
Po zapnutí nedošlo k propláchnutí kávovaru a kávovar se nedá ovládat, přestože všechny symboly svítí správně.
Mléčná pěna má příliš malý objem nebo její příprava trvá příliš dlouho.
Při výdeji horké vody nejdříve vyjde z trysky napěňovače velké množství páry, a teprve potom začne vytékat horká voda.
Jaká je záruční lhůta na plnoautomatický kávovar?
Chci reklamovat svůj kávovar Esperto Caffè nebo potřebuji opravu. Jak mám postupovat?
Máte nějaký dotaz, který nebyl zodpovězen?
Máte nějaký dotaz, který nebyl zodpovězen?
Další informace najdete v návodu k použití svého kávovaru.
V případě jiných dotazů můžete kontaktovat (bezplatnou) servisní linku Tchibo:
800 900 826
Po - Pá 8:00 - 20:00
So 8:00 - 16:00