Příslib kvality Tchibo
Chceme vám nabízet nejlepší kvalitu za férovou cenu. Na dosažení tohoto cíle vynakládáme veškeré naše znalosti a nadšení.
Spotřební zboží: Kvalita, za kterou ručíme
Náš cíl: Výrobek, který překvapí a splní Vaše očekávání. S tímto cílem na paměti definujeme přísné požadavky na bezpečnost, funkčnost, materiál a zpracování výrobků. Trvale monitorujeme všechny kroky od výroby až po prodej, abychom zajistili, že naše přísné požadavky na kvalitu jsou splněny. Naše produkty jsou komplexně testovány jak prostřednictvím našich vlastních testů, tak v nezávislých zkušebních ústavech. V případě splnění všech kritérií obdrží produkt logo TCM.
Naše standardy v oblasti kvality však nezahrnují pouze 'fyzickou' kvalitu, ale také podmínky, za nichž jsou produkty vyráběny. To zahrnuje například sociální odpovědnost, tedy podmínky pracovníků zapojených do procesu výroby.
Káva: 100% Tchibo Arabica od Tchibo je charakteristická vysokou kvalitou a čerstvostí. K výrobě našich káv používáme prakticky výlučně nejlepší zrnka z vysoce kvalitních kávových farem (100% Tchibo Arabica).
Kvalita kávy pro nás neznamená jen pečlivý výběr nejlepších kávových zrnek, ale také sofistikované pražení a kvalitní přípravu v našich obchodech. Obzvláštní význam pro nás má rostoucí podíl ekologicky a sociálně odpovědné kávy. Takovou kávu lze identifikovat například podle loga Bio, Fairtrade nebo Rainforest Alliance na obalu výrobku.
Náš příslib ohledně kvality začíná výběrem nejlepších zrnek u zdroje a je závazný pro každého jednotlivce zapojeného do výrobního procesu: to platí jak pro výrobu, tak pro nákup a prodej. A ve smlouvách s našimi dodavateli jsme zakotvili naše standardy jako závazné specifikace.
Naše servisní standardy: Jsme zde pro vás. Náš zákaznický servis je vám k dispozici od pondělí do pátku 8:00 – 20:00 a v sobotu 8:00 – 16:00. Naši pracovníci v obchodech také rádi zodpoví vaše dotazy – od výměny zboží až po rozsah.
Naším cílem je zpracovat každý váš požadavek v co nejkratší možné lhůtě.
Nikdo není dokonalý – ale snažíme se čím dál tím víc zlepšovat
I přes rozsáhlé kontroly kvality se může stát, že se u některého zboží vyskytne závada, neboť nelze kontrolovat úplně každý výrobek v každé sérii. Závady se mohou vyskytnout u našeho spotřebního zboží, například v důsledku vad na výrobních strojích, v důsledku provozních chyb nebo poškození během přepravy. Proto bychom vás chtěli upozornit na záruční lhůtu a na možnost uplatnění reklamace. Vzhledem k tomu, že káva je přírodní produkt, nelze nikdy zcela vyloučit možnost, že budou zpracována nějaká vadná zrnka a káva nebude splňovat vaše chuťové požadavky.
V neposlední řadě může dojít k chybě v rámci zákaznického servisu a může se stát, že e-mail bude zpracován příliš pozdě nebo telefonický hovor bude nesprávně přesměrován.
Pomozte nám se zlepšovat. Oceníme vaše návrhy a vaši kritiku budeme brát velmi vážně. Budeme rádi, když nás budete kontaktovat
Spotřební zboží: Kvalita, za kterou ručíme
Náš cíl: Výrobek, který překvapí a splní Vaše očekávání. S tímto cílem na paměti definujeme přísné požadavky na bezpečnost, funkčnost, materiál a zpracování výrobků. Trvale monitorujeme všechny kroky od výroby až po prodej, abychom zajistili, že naše přísné požadavky na kvalitu jsou splněny. Naše produkty jsou komplexně testovány jak prostřednictvím našich vlastních testů, tak v nezávislých zkušebních ústavech. V případě splnění všech kritérií obdrží produkt logo TCM.
Naše standardy v oblasti kvality však nezahrnují pouze 'fyzickou' kvalitu, ale také podmínky, za nichž jsou produkty vyráběny. To zahrnuje například sociální odpovědnost, tedy podmínky pracovníků zapojených do procesu výroby.
Káva: 100% Tchibo Arabica od Tchibo je charakteristická vysokou kvalitou a čerstvostí. K výrobě našich káv používáme prakticky výlučně nejlepší zrnka z vysoce kvalitních kávových farem (100% Tchibo Arabica).
Kvalita kávy pro nás neznamená jen pečlivý výběr nejlepších kávových zrnek, ale také sofistikované pražení a kvalitní přípravu v našich obchodech. Obzvláštní význam pro nás má rostoucí podíl ekologicky a sociálně odpovědné kávy. Takovou kávu lze identifikovat například podle loga Bio, Fairtrade nebo Rainforest Alliance na obalu výrobku.
Náš příslib ohledně kvality začíná výběrem nejlepších zrnek u zdroje a je závazný pro každého jednotlivce zapojeného do výrobního procesu: to platí jak pro výrobu, tak pro nákup a prodej. A ve smlouvách s našimi dodavateli jsme zakotvili naše standardy jako závazné specifikace.
Naše servisní standardy: Jsme zde pro vás. Náš zákaznický servis je vám k dispozici od pondělí do pátku 8:00 – 20:00 a v sobotu 8:00 – 16:00. Naši pracovníci v obchodech také rádi zodpoví vaše dotazy – od výměny zboží až po rozsah.
Naším cílem je zpracovat každý váš požadavek v co nejkratší možné lhůtě.
Nikdo není dokonalý – ale snažíme se čím dál tím víc zlepšovat
I přes rozsáhlé kontroly kvality se může stát, že se u některého zboží vyskytne závada, neboť nelze kontrolovat úplně každý výrobek v každé sérii. Závady se mohou vyskytnout u našeho spotřebního zboží, například v důsledku vad na výrobních strojích, v důsledku provozních chyb nebo poškození během přepravy. Proto bychom vás chtěli upozornit na záruční lhůtu a na možnost uplatnění reklamace. Vzhledem k tomu, že káva je přírodní produkt, nelze nikdy zcela vyloučit možnost, že budou zpracována nějaká vadná zrnka a káva nebude splňovat vaše chuťové požadavky.
V neposlední řadě může dojít k chybě v rámci zákaznického servisu a může se stát, že e-mail bude zpracován příliš pozdě nebo telefonický hovor bude nesprávně přesměrován.
Pomozte nám se zlepšovat. Oceníme vaše návrhy a vaši kritiku budeme brát velmi vážně. Budeme rádi, když nás budete kontaktovat