Reklamace

Délka a rozsah záruky vztahující se na výrobek zakoupený v Tchibo
Záruka je dobrovolný příslib výrobce, který poskytujeme na kávovary s logem Tchibo.

INFORMACE O ROZSAHU ZÁRUKY A ZÁRUČNÍCH LHŮTÁCH
Tyto informace najdete v popisu výrobku a v návodu k použití, případně v dodacích dokumentech.

Chybí Vám návod k použití? Zde můžete přejít k vyhledávání návodů k použití.

ROZSAH PLNĚNÍ V RÁMCI ZÁRUČNÍ LHŮTY
Bezplatně odstraníme všechny vady materiálu a výrobní vady. To se nevztahuje na škody, které vznikly v důsledku nesprávného zacházení.

PŘEDPOKLAD PRO POSKYTNUTÍ ZÁRUKY
Předložení dokladu o koupi od společnosti Tchibo.
Během záruční doby bezplatně opravujeme vady materiálu a výrobní závady.* Tchibo nenabízí bezplatnou opravu mimo záruku.

Bezplatná alternativní řešení pro kávovary:
mnohé závady, chyby nebo jiné odchylky můžete snadno a rychle vyřešit sami. Ve většině případů tak můžete kávovar opět okamžitě používat. Návody k použití, pomocná videa a tipy na údržbu naleznete na našich stránkách věnovaných kávovému servisu.

Placená služba náhradních dílů:
Potřebujete náhradní díl? Rádi pro Vás zjistíme, zda je možné jej objednat za poplatek. V tomto případě prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu.

*Pokud kontrola odhalí nesprávné používání nebo nevhodné zacházení, za které nesete odpovědnost, záruka ani reklamace se na tento případ nevztahují. V tomto případě si Tchibo vyhrazuje právo účtovat přiměřené poplatky za servis a dopravu.

V rámci záruky rádi prověříme následující možnosti:
  • oprava,
  • vrácení peněz nebo výměna,
  • dodání náhradních dílů.
Chcete-li uplatnit reklamaci, předejte vadný kávovar společně s dokladem o koupi do některého z našich obchodů, abychom Vás následně mohli informovat o dalším postupu.

Můžete se také obrátit na náš zákaznický servis. V takovém případě nám prosím sdělte:
  • Číslo artiklu (šestimístné, najdete je přímo na kávovaru, na faktuře nebo v návodu k použití)
  • Označení modelu a barva
  • Pokud je známo: datum koupě
Naše doporučení: Zavolejte nám, abychom společně našli řešení. Případně můžete použít náš kontaktní formulář. Kontaktní údaje naleznete zde.
Náhradní díly nebo příslušenství ke svému kávovaru si můžete objednat u našeho zákaznického servisu.

Abychom Vám mohli náhradní díl/příslušenství dodat co nejrychleji, sdělte nám prosím následující údaje:
  • Číslo artiklu (šestimístné, najdete je přímo na kávovaru, na faktuře nebo v návodu k použití)
  • Označení modelu a barva
  • Pokud je známo: datum koupě
  • Požadovaná doručovací adresa
Naše doporučení: Zavolejte nám, je to nejrychlejší způsob. Případně můžete použít náš kontaktní formulář. Kontaktní údaje najdete zde.