Schließen
Dodání
Dodací lhůta
Dodací lhůta je obvykle 4 až 6 pracovních dnů od objednání zboží. U vybraných produktů může být dodací lhůta 1 až 2 týdny.

Informace o dodací lhůtě
Lhůta dodání objednaného zboží se zobrazí v nákupním košíku a při telefonickém objednání Vám bude osobně sdělena naším spolupracovníkem. Jestliže jste nám uvedl(a) Vaši emailovou adresu, zašleme Vám potvrzení o objednání, ve kterém je dodací lhůta rovněž uvedena. Na Váš e-mail můžeme zasílat i další informace v souvislosti s Vaší objednávkou v obchodě Tchibo, např. potvrzení o zaslání zboží nebo potvrzení o vrácení zboží. Zároveň s informací o odeslání zásilky Vám odešleme odkaz do partnerských stránek, na kterých můžete sledovat cestu Vaší zásilky.

Výhrada dodání
Zboží je dodáváno pouze v rámci České republiky.

Přepravní náklady
Cena za přepravní náklady objednaného zboží v e-shopu, kterou je kupující povinen uhradit současně s úhradou kupní ceny zboží, činí 59 Kč. Dobírka je zpoplatněna částkou 29 Kč. Skutečné náklady na dobírku a přepravní náklady jsou touto částkou pokryty pouze zčásti, zbytek přebírá Tchibo. Jen zcela výjimečně jsme nuceni účtovat vyšší poplatek. Jeho výši Vám náležitě zdůvodníme.

Rozdělení objednávky
V některých případech je z technických nebo logistických důvodů možné, že pro rychlejší odbavení Vaší objednávky Vám zašleme informaci, které výrobky jsou ihned k dispozici a které nejsou. Ty pošleme v samostatné zásilce později. V každém případě Vám budeme účtovat poštovné a balné pouze jednou. Obdržíte od nás e-mailovou zprávu s potvrzením o odeslání objednávky a rozdělení do jednotlivých zásilek.

Sledování zásilky
Na základě identifikačního čísla zásilky můžete kdykoliv zkontrolovat stav balíčků v systému smluvního přepravce GEIS. Další informace o sledování zásilek lze nalézt v dokumentu zaslaném e-mailem nebo na telefonním čísle zákaznického servisu 800 900 826. Kromě toho si můžete kdykoliv zkontrolovat stav dopravy a dodání přihlášením se do osobního účtu na tchibo.cz.

Poškození zboží při přepravě
Rizika při přepravě přebírá Tchibo. Jestliže se zboží při přepravě poškodilo, využijte prosím právo na vrácení (1. právo na vrácení zboží). Pokud se zboží skládá z několika jednotlivých dílů, prosím obnovte stav zásilky před jeho vrácením do původního stavu (pokud možno v originálním balení). V případě technických přístrojů prosím přiložte veškeré podklady týkající se záruky a servisu.