Schließen
mood_order
Od výběru výrobku až po objednávku - vysvětlíme Vám krok za krokem, jak to funguje.

Objednání v e-shopu s doručením domů

Krok 1: Zobrazení výrobků v nákupním koši, změna nebo odstranění výrobků
Jsou-li v nákupním košíku všechny požadované výrobky v požadované formě, klikněte na tlačítko „K pokladně“ (vpravo dole), aby začal proces objednávání.  Můžete si nejen znovu prohlédnout zvolené výrobky, ale také provádět změny, např. měnit počet nebo velikost. Když kliknete na „Změnit“ , otevře se stránka s detaily produktu. Změňte data a potvrďte pomocí „Potvrdit“. Pak se dostanete zpět k nákupnímu košíku. K vymazání produktu z Vašeho nákupního košíku použijte odkaz „Odstranit“

Krok 2: Přihlášení
Jestliže již máte osobní účet Tchibo, potřebujeme na tomto místě pouze Vaši emailovou adresu a potvrzení prostřednictvím zadání Vašeho hesla. Po kliknutí na tlačítko  „Přihlásit“se dostanete přímo ke stránce „Zkontrolovat a objednat“. Nemáte-li ještě možnost identifikovat se prostřednictvím emailové adresy a hesla, můžete pokračovat ve své objednávce a zřídit si svůj osobní účet u Tchibo nebo pokračovat v objednávce bez osobního účtu. K tomu si prosím jednoduše zvolte příslušné výběrové políčko. Potom pokračujte ve své objednávce tak, že klepnete na tlačítko „Pokračovat v objednávce“.

Krok 3: Zadání Vašich zákaznických údajů
Zde prosím zapište údaje, které potřebujeme ke zpracování Vaší objednávky. Vyplňte prosím formulář kompletně.

Krok 4: Volba způsobu platby
Zvolte jeden z možných způsobů platby. V případě „Kreditní karty“ prosím kompletně vyplňte potřebná pole. V postupu pokračujete tak, že kliknete na tlačítko „Zvolit a pokračovat“

Krok 5: Poslední kontrola
Stránka s přehledem Vám nyní znovu ukáže Vaši kompletní objednávku. Prosím zkontrolujte, zda jsou Vaše osobní data správně zobrazena. Pokud byste je chtěli změnit, klikněte na odkaz „Změnit“. Můžete samozřejmě také změnit počet výrobků v objednávce - za tím účelem klikněte na odkaz „Změnit“. I nyní můžete ještě produkty škrtnout z objednávky tím, že kliknete na odkaz „Odstranit“. Nakonec nezapomeňte potvrdit souhlas s Všeobecnými obchodními podmínkami. Když je vše ok, pošlete objednávku stisknutím tlačítka „Závazně objednat“. Děkujeme!
m s vyřízením objednávky pomohou. Zákaznická linka 800 900 826 je v provozu ve dnech pondělí – pátek 8-20 hod a sobota 8-16 hod.

Telefonická objednávka


Výrobky z e-shopu tchibo.cz můžete také objednat telefonicky na naší zákaznické lince. Naše operátorky Vám s vyřízením objednávky pomohou. Zákaznická linka 800 900 826 je v provozu ve dnech pondělí - pátek 8-20 hod a sobota 8-16 hod.

Uplatnění poukázky

Máte-li dárkovou poukázku Tchibo, můžete ji pohodlně uplatnit při své on-line objednávce. V takovém případě jednoduše zadáte číslo své dárkové poukázky do pole, které najdete v náhledu nákupního košíku. Částka dárkové poukázky se pak připíše na Váš zákaznický účet a odpočte se z Vaší objednávky.
Uplatnění dárkových poukázek je vždy vázáno na určité předpoklady. Proto si prosím povšimněte údajů uvedených na Vaší dárkové poukázce. Příslušná částka je vždy připsána s výhradou a před odesláním zboží se znovu provede konečná kontrola. Při každé objednávce lze uplatnit pouze jednu dárkovou poukázku.

Objednání a osobní odběr v kamenném obchodě Tchibo

Všechny výrobky (krom rozměrného a neskladného zboží a zboží z partnerských akcí) si teď můžete objednat na své jméno přímo v obchodě Tchibo, a také si je zde
vyzvednout. Ušetříte tak za dopravu a můžete využívat všechny slevy, které platí v obchodě v okamžiku platby, resp. v e-shopu v době objednání. Jakmile bude
objednávka připravena ve vybraném obchodě k vyzvednutí, budeme Vás telefonicky kontaktovat. Za zboží zaplatíte při jeho vyzvednutí v obchodě, a to buď kartou nebo hotově. Při doručení zboží do obchodu Tchibo doneste prosím potvrzení objednávky v tištěné nebo elektronické podobě. Předejdete tím nesrovnalostem při převzetí zboží.

Pokud jste držiteli TchiboCard, sbíráte za objednávku při placení v obchodě Věrnostní zrnka. Je-li objednané zboží aktuálně za Zrnka dostupné anebo tomu tak bylo
v době jeho objednání, můžete je zde také uplatnit.

Výhody:
- přístup ke kompletnímu sortimentu e-shopu
- možnost získat výrobky, které jsou v obchodě už vyprodané
- neplatíte za dopravu
- není stanovena minimální hodnota objednávky
- dodání zhruba za 4 až 6 pracovních dnů
- když se Vám objednané zboží nebude líbit, nemusíte si ho koupit
- zboží je pro Vás v obchodě Tchibo připraveno po dobu 7 dní

Objednání zboží v obchodě Tchibo s dodáním na požadovanou adresu

Kromě osobního odběru si můžete řadu výrobků také objednat na své jméno v obchodě Tchibo a nechat si je dodat například domů.

Výhody:
- přístup ke kompletnímu sortimentu e-shopu
- možnost získat výrobky, které jsou v obchodě už vyprodané
- dodání zhruba za 4 až 6 pracovních dnů

Objednání zboží v e-shopu a vyzvednutí v kamenném obchodě

Objednejte v e-shopu a nechte si svou objednávku dodat do obchodu Tchibo k osobnímu odběru (s výjimkou rozměrného a neskladného zboží a zboží z partnerských
akcí). Při objednávce zvolte v průběhu placení dodací adresu do obchodu Tchibo. Jakmile bude objednávka ve vybraném obchodě připravena, pošleme Vám e-mail.
Za zboží zaplatíte při jeho vyzvednutí v obchodě, a to buď kartou nebo hotově. Při doručení zboží do obchodu Tchibo doneste prosím potvrzení objednávky v tištěné nebo elektronické podobě. Předejdete tím nesrovnalostem při převzetí zboží.

Pokud jste držiteli TchiboCard, sbíráte za objednávku při placení v obchodě Věrnostní zrnka. Je-li objednané zboží aktuálně za Zrnka dostupné anebo tomu tak bylo
v době jeho objednání, můžete je zde také uplatnit.

Výhody:
- neplatíte za dopravu
- není stanovena minimální hodnota objednávky
- dodání zhruba za 4 až 6 pracovních dnů
- když se Vám objednané zboží nebude líbit, nemusíte si ho koupt
- zboží bude pro Vás na obchodě Tchibo připravené k vyzvednutí po dobu 7 dní

Vracení zboží v obchodě

Dodané zboží můžete do 30 dnů od doručení vyměnit nebo vrátit, peníze Vám vrátíme přímo v obchodě. Kromě možnosti zaslat zboží zpět naším dopravcem můžete
zboží vrátit i v obchodě:

- zboží přineste do obchodu bez krabice
- pro identifikaci v obchodě předložte fakturu, kterou naleznete jako pdf soubor ve složce "Můj účet" v e-shopu, anebo která byla doručena na Vámi uvedenou adresu.
- peníze Vám vrátíme přímo v obchodě

Zboží, které nelze poslat poštou, vyzvedneme přímo u Vás. Pro informace o vyzvednutí se prosím obraťte na náš zákaznický servis. V obchodě není možné vrátit
rozměrné a neskladné zboží, které nemohlo být na obchod doručeno, a dále zboží pořízené z partnerských akcí.