Schließen

Oslavujeme 70 let Tchibo

Vůně čerstvé kávy, stylová móda pro celou rodinu a inspirativní nápady udělají každý den hezčím. A to přesně reprezentuje Tchibo už 7 dekád. Pojďme to oslavit společně!
Každý týden nové výhody
Tchibo tento rok oslavuje 70. narozeniny. Dárky ovšem neočekáváme, naopak je budeme rozdávat my. V následujících týdnech se proto můžete těšit na nejrůznější výhody, díky kterým si nákup u nás užijete ještě víc.

Doprava zdarma
Kód: DOPRAVA1

Platí na doručení jakéhokoli zboží z e-shopu na doručovací adresu na území České republiky.
Pro uplatnění zadejte on-line kód ve fázi placení do pole "Uplatnit slevový poukaz". Na jeden nákup lze uplatnit jeden on-line kód, tzn. pro využití další akce je potřeba vytvořit novou objednávku.
Platí do 15. 9. 2019.
Do e-shopu a nakoupit s dopravou zdarma

2x víc Věrnostních zrnek

Akce platí jen pro zákazníky s TchiboCard. Dvojnásobný počet Zrnek za každý nákup bude automaticky připsán na účet.
Pro uplatnění slevy v e-shopu je nutné přihlášení do on-line TchiboCard účtu.
Platí do 15. 9. 2019.
Nakoupit v e-shopu a získat 2x víc Zrnek

Cafissimo mini + napěňovač zdarma
Kód: NAPENOVAC1

Při nákupu kapslového kávovaru Cafissimo mini získáte zdarma elektrický napěňovač mléka v hodnotě 1 199 Kč. Akce se vztahuje na všechny kávovary Cafissimo mini a elektrické napěňovače mléka. Platí do rozdání dárků.
Pro uplatněné v e-shopu tchibo.cz vložte vybraný kávovar Cafissimo mini a vybraný elektrický napěňovač mléka v hodnotě 1 199 Kč do nákupního košíku. Ve fázi placení zadejte slevový on-line kód NAPENOVAC1 do pole "Uplatnit slevový poukaz". Na jednu objednávku je možné zakoupit max. 2 kávovary a získat 2 napěňovače zdarma. Cena napěňovače se automaticky odečte. Na jeden nákup lze uplatnit jeden on-line kód, tzn. pro využití další akce je potřeba vytvořit novou objednávku. Pokud chcete zboží z e-shopu vyzvednout v obchodě, slevu lze uplatnit jen při objednání, nikoli při vyzvednutí zboží.
Platí do 15. 9. 2019.
Koupit Cafissimo mini a získat napěňovač

Privat Kaffee 1+1 zdarma
Kód: PRIVATKAFFEE1

Akce platí na 500g balení kávy Privat Kaffee African Blue, Guatemala Grande a Brazil Mild. Pro uplatnění v e-shopu tchibo.cz vložte vybrané balení kávy do košíku spolu s balením kávy, které chcete získat zdarma. Ve fázi placení pak zadejte on-line kód PRIVATKAFFEE1 do pole "Uplatnit slevový poukaz". Cena kávy zdarma se automaticky odečte. Na jednu objednávku lze zakoupit max. 3 balení kávy, ke kterým získáte 3 balení kávy zdarma. Na jeden nákup lze uplatnit jeden on-line kód, tzn, pro využití další akce je potřeba vytvořit novou objednávku. Akci nelze kombinovat s dalšími akcemi včetně Dne kávy.
Platí do 15. 9. 2019.
Koupit Privat Kaffee a získat jedno balení zdarma

Sedmdesát let od založení Tchibo

Milí zákazníci, Tchibo urazilo od zasílání kávy poštou až po kolekci udržitelné módy dlouhou cestu. Letos totiž slavíme už 70 let od založení firmy. Celou tu dobu se snažíme naslouchat tomu, co si přejete a vaše očekávání plnit. Tradice, zvědavost, nápady, odvaha a také vaše důvěra jsou základem našeho úspěchu. Máte chuť na malý výlet do historie? Přejeme vám příjemné čtení.

Idea

Německo ještě pořád pociťuje dozvuky války. Ale Max Herz a Carl Tchiling-Hiryan mají svou ideu: kávu a kouzlo všedního dne – a to vše zasílat prostřednictvím pošty. Specialitou je čerstvě pražená káva balená v průhledných dózách, ubrouscích nebo kuchyňských utěrkách. Zákazníkům se to líbí. Spousta potřeb denního života je v té době nedostatkovým zbožím.

Radost

Ke každé zásilce je zdarma přibalen firemní časopis Tchibo se zajímavými tipy a napínavými příběhy. Na Vánoce dostanou všichni zákazníci dokonce i malý dárek.

Lahodná chuť

Na trh vstupuje Tchibo Gold-Mocca. Zrnková káva přímo od zdroje, za přiměřenou cenu a vždy čerstvě pražená. Z kávy Gold-Mocca se rychle stává nejoblíbenější káva Německa.

Inovace

Káva na stojáka? To tu ještě nebylo. Tchibo se do toho přesto pouští. Zákazníci si mohou v obchodě vychutnat lahodný šálek kávy a vybraný druh kávy ochutnat ještě před jejím zakoupením. Cena 20 feniků za šálek kávy se smetanou je jedinečná a neporazitelná. Každé otevření nového obchodu je pro dané místo malou slavností.

Na cestách za kávou

V tmavě modrém obleku, v klobouku typu „bouřka“ a kravatě vyrážejí kávoví odborníci z Tchibo do Afriky a Jižní Ameriky. Mají namířeno tam, kde roste dobrá káva. Celé Německo se směje a zná sympatického, komického odborníka na kávu W. Pitheye. Ten se na dlouhá léta stává reklamní tváří firmy Tchibo.

Překvapivost

Jak může Tchibo ušetřit svým zákazníkům cestu do obchodu? Čerstvě pražená zrnková káva nebo na místě umletá káva je nyní k dostání v nejlepších pekařstvích s kávovým koutkem Tchibo – je to v podstatě taková minipobočka. Zrodila se idea „obchodu v obchodě“, která zaznamenala obrovský úspěch. Začátkem 70. let je v celém Německu už 2900 prodejních míst tohoto typu.

Posun

Dá se tomu jen stěží uvěřit: hodinky, knihy, šperky, nádobí, tenisové rakety, jízdní kola... Opravdu se to všechno dá koupit v obchodě s kávou? Co začínalo jako doplňkový sortiment, se mění na nový prodejní model: spotřební zboží Tchibo! A opět úspěšně. Za jediný týden se prodalo např. 9000 lyžařských helem, 433 000 hodinek a 800 000 kuchařských knih! Společnost Tchibo tak měla často za jediný týden větší obrat než specializovaní obchodníci za celý rok.

Lahodná káva

Tchibo objevuje novou chuť kávy: jemná káva šetrná k žaludku. Tchibo Neue Milde, později Feine Milde. Káva se stává bestsellerem a dodnes je mezi kávami Tchibo v Německu jedničkou.

Silná káva

Kdo by v roce 1984 přemýšlel o espressu? Snad jen několik milovníků Itálie. Společnost Tchibo rozpoznala trend jako první a zavedla „Picco“ - silné espresso a k tomu patentovaný kávovar. Během prvního roku se prodalo více než 200 000 kávovarů.

Prostě krása

Tchibo má už od samého začátku ambici stát se nejlepším prodejcem kávy. Ale jak to dát najevo zákazníkům? Prostřednictvím nového loga s kávovým zrnkem, které zavede v tomto roce – a které dnes zná každý.

Výběr

Jak chutná káva z Afriky, Jižní Ameriky nebo Brazílie? Jak chutná směs různých káv? Nyní si může zákazník v každém obchodě Tchibo sestavit svou vlastní směs káv – a může si přitom nechat poradit od prodejců Tchibo. A zákazníci po této možnosti sáhnou s nadšením.

Změna

V roce 1989 padla zcela nečekaně berlínská zeď. Společnost Tchibo vyráží plnou parou na východ. Zaměstnanci Tchibo podávají neskutečný výkon. Vstup na trh v bývalé NDR a v zemích, jako je Polsko, Československo, Maďarsko a mnoho dalších, vyžaduje spoustu odvahy a improvizace. Neexistovala žádná koncepce, jen obrovské nadšení.

Online

Zasílání kávy a spotřebního zboží přímo zákazníkům, to je způsob, který Tchibo zná už desítky let. V roce 1997 odstartovala firma Amazon svou cestu k úspěchu na internetu. V témže roce spustila firma Tchibo i svůj e-shop. Znalost přímého prodeje pomáhá.

Kompaktnost

Čerstvá káva pouhým stisknutím tlačítka – jak snadné a jednoduché. A s Tchibo je to možné! V podobě kávovaru Cafissimo uvádí Tchibo na trh první systém na kávové kapsle se třemi stupni spařování: crema, espresso a překapávaná káva.

Důvěra

Tchibo zavádí věrnostní program Privat Card s výhodnými nabídkami pro věrné zákazníky. Dnes se tento program jmenuje TchiboCard. Program využívá téměř sedm milionů zákazníků. Děkujeme!

Udržitelnost

Tchibo dluží svým dodavatelům v oblasti kávy a spotřebního zboží velké díky. Pro Tchibo je naprostou samozřejmostí, že s maximálním úsilím pracuje na zlepšení životních podmínek svých partnerů. Udržitelné obchodování – trvalé a prokazatelné – to je závazek. Tchibo je průkopníkem ve spoustě oblastí. A to z celosvětového hlediska. Udržitelné, odpovědné obchodování a respekt k životnímu prostředí jsou již od roku 2006 středobodem obchodních aktivit rodinné firmy Tchibo. Za to byla společnosti Tchibo v roce 2016 udělena cena Deutsche Nachhaltigkeitspreis za udržitelnost. Tchibo je na cestě k trvalé udržitelnosti… Ale je toho ještě hodně, opravdu hodně, co je potřeba udělat.

Vděčnost

Nyní vzpomínáme na 70 neklidných let se všemi jejich vrcholy a propady. Vám, milí zákazníci, děkujeme za to, že i dnes máme sílu a nadšení jít novými cestami.