Služby & pomoc

Stav zásilky, stav účtu atd.

Informace o stavu doručení objednávky, stavu účtu, fakturách a osobních údajích najdete na svém online zákaznickém účtu.
K online účtu
Z technických důvodů nemůžete objednávku změnit ani vy, ani náš zákaznický servis.
Dodací lhůta

Dodací lhůta je obvykle 4 až 7 pracovních dnů od objednání zboží.

Sledování zásilky

Na základě identifikačního čísla zásilky můžete kdykoliv zkontrolovat stav balíčků v systému smluvního přepravce DPD CZ s.r.o. (dříve Geis Parcel CZ s.r.o.). Další informace o sledování zásilek lze nalézt v dokumentu zaslaném e-mailem nebo na telefonním čísle zákaznického servisu 800 900 826. Kromě toho si můžete kdykoliv zkontrolovat stav dopravy a dodání přihlášením se do osobního účtu na tchibo.cz.

Změna data doručení

Pokud si přejete změnit datum doručení, kontaktujte, prosím, přímo přepravní společnost.