Schließen

Důležité informace k aktuálním opatřením

Vzhledem k aktuálnímu vývoji ohledně koronaviru čelíme novým výzvám. Naší hlavní prioritou je zdraví, bezpečnost a spokojenost našich zákazníků a zaměstnanců, přistoupili jsme proto k následujícím opatřením.

Doprava zdarma pro všechny

Abychom Vám vyšli maximálně vstříc, může po dobu trvání těchto opatření každý zákazník využít dopravu domů zdarma. Doprava zdarma se načte automaticky v nákupním košíku.

Naše obchody

V souvislosti s opatřeními týkajícími se koronaviru jsou naše obchody od 16. 3. 2020 až do odvolání uzavřené. O změnách Vás budeme informovat.

Pokud jste kvůli současným opatřením nestihli využít slevové poukazy platné v kamenném obchodě, můžete je uplatnit až do dvou měsíců po opětovném otevření našich obchodů. Narozeninový poukaz na kávu z kávového baru zdarma můžete využít do konce roku.

Doručení objednávek

Každý příjemce zásilky musí být při kontaktu s řidičem vybavený ochrannou rouškou nebo alespoň jiným způsobem, kdy bude mít zakrytý nos a ústa. Pokud tomu tak nebude, řidič má právo zásilku nedoručit, případně nevyzdvihnout.

Po dobu trvání nouzového stavu, ev. opatření karantény vůči příjemci, nebo jiné osobě zdržující se na adrese doručení, není zasílatel povinen vyžadovat podpis osoby jednající za příjemce jako potvrzení o doručení zásilky. Při předání zásilky zasílatel pořídí opis posledních 3 čísel průkazu totožnosti osoby přebírající zásilku. Jestliže převzetí nebude možné takto stvrdit, zásilka bude vrácena Příkazci.

Platba v hotovosti u našeho přepravce, společnosti DPD CZ s.r.o. (dříve Geis Parcel CZ s.r.o.), není momentálně možná. Přepravní společnost Rhenus, přepravující nadměrné zásilky, platbu v hotovosti umožňuje. I tak Vás prosíme, abyste platbu v hotovosti zvážili. Zboží Vám v současné situaci kurýr dopraví před domovní dveře.

Momentálně se doba doručení pohybuje v rozmezí 4-6 pracovních dnů.

Provoz výdejních míst Geis Point byl dočasně zastaven. Podrobné informace k doručení Vašich objednávek naleznete na stránkách přepravce.

Doručení objednávek do kamenných obchodů

Možnost doručení objednávek do kamenných obchodů na základě uvedených opatření momentálně není dostupná. V případě, že jste si v uplynulých dnech nechali Vaši objednávku doručit do jednoho z našich obchodů, její vyzvednutí, bohužel, nebude možné a bude vrácena na naše náklady. Pokud máte o objednané výrobky stále zájem, prosíme, vytvořte si novou objednávku s doručením k Vám domů. Doprava je nyní pro všechny zákazníky zdarma.

Vrácení zboží a reklamace

Pro zboží zakoupené v kamenných obchodech i online od 15. 2. 2020 prodlužujeme momentálně dobu vrácení na 90 dní. O změnách Vás budeme informovat.

Nedělejte si starosti, potřebujete-li reklamovat nějaký výrobek Tchibo. Pokud byste v důsledku momentálního dění a preventivních opatření svůj výrobek Tchibo mohli reklamovat až po uplynutí záruční doby, najdou pro Vás naše prodejny (jakmile znovu otevřou) a servisní centra vhodné řešení.

Platnost Věrnostních zrnek

Zrnka starší než 24 měsíců letos propadnou až 30. 6. 2020. Tchibo prodlužuje standardní platnost starších Zrnek o dva měsíce tak, abyste je mohli využít i po znovuotevření kamenných obchodů.

Náš tip ♥

Na tchibo.cz nabízíme širokou nabídku skvělé kávy pro dobrou pohodu, kterou doporučujeme přidat si k Vaší objednávce. Kromě toho u nás najdete chutné recepty nebo tipy a triky na přípravu Vašich oblíbených kávových specialit. Vaši oblíbenou kávu Vám rádi doručíme přímo domů. Objevte rozmanitý svět kávy Tchibo.

Služby a pomoc

Víc informací o objednání, dodání, zákaznickém účtu a jiných službách najdete na této stránce.