Schließen
Vrácení zboži
Servis a záruky


Od smlouvy uzavřené prostřednictvím našeho e-shopu můžete bez uvedení důvodu odstoupit do 30 dní po obdržení zboží. V takovém případě nám zboží vraťte níže popsaným způsobem. Právo na odstoupení od smlouvy se netýká kávových produktů, pokud byly rozbaleny, audio a video nahrávek a počítačových programů, pokud byl porušen jejich originální obal, novin, periodik a časopisů a dalších produktů uvedených v § 1837 zákona č. 89/2012 Sb. Pokud si přejete, můžete zboží ve stejné lhůtě vyměnit. Po této lhůtě nadále můžete vrátit výrobky, které vykazují známky poškození z výroby nebo vady, na něž se vztahuje běžná spotřebitelská záruka.

Pokud chcete výrobek vrátit nebo vyměnit, sjednejte si prosím termín vyzvednutí s naším distribučním partnerem GEIS Parcel CZ s.r.o. na stránce tchibo.baliky.cz. Výjimkou jsou pro tento případ objemné výrobky prodejné jen v e-shopu (např. nábytek), které je třeba vrátit přes přepravní společnost Rhenus. Pro sjednání svozu kontaktujte prosím naši zákaznickou linku na čísle 800 900 826.

Mějte prosím na paměti, že při vyzvednutí vznikne poplatek, který závisí na hmotnosti balíku, a musí být uhrazen v hotovosti při vyzvednutí nebo započten proti Vašemu nároku na vrácení poštovného.

Pokud vracíte výrobky, které jste zakoupili online, kupní smlouva zaniká. Po zaslání zboží zpět bude částka připsána na Vámi zvolený účet. Vrácení peněz v takovém případě bude provedeno do 2 týdnů od chvíle, kdy vracené zboží obdržíme.

V případě, že zboží bylo placeno na dobírku, sdělte nám číslo bankovního účtu a kód banky, abychom Vám mohli vrátit peníze převodem na bankovní účet. Částka Vám bude připsána do 2 týdnů od odeslání. Informace o číslu účtu nám sdělte na čísle zákaznické linky 800 900 826 ve dnech pondělí – pátek 8-20 hod, v sobotu 8-16 hod nebo zašlete e-mailem na adresu service@tchibo.cz. Neobdržíme-li informace o bankovním účtu nejpozději do jednoho týdne od odstoupení, přičteme na Váš zákaznický účet kredit ve výši vracené částky. Pro převod kreditu na Vámi zvolený účet opět kontaktuje zákaznickou linku.
Pokud chcete výrobek vrátit, použijte prosím nálepku pro vrácení. Pokud ji již nemáte k dispozici, adresujte balíček na následující adresu:

Geis Parcel CZ s.r.o.

balíková hala Tchibo

AOS II, Modletice 128

CZ - 251 01 Říčany


Důležitá upozornění:

• pro vracené zásilky, které jsou připraveny k odeslání, použijte přiloženou nálepku pro vrácení
• je-li to možné, zašlete nám kompletní výrobek v originálním obalu
• abychom mohli zlepšit naše služby, prosíme Vás, abyste na doklad o zpětné zásilce uvedli důvod vrácení a přiložili jej k balíčku
• zboží můžete vrátit také v kterémkolim značkovém Tchibo obchodě v České republice (netýká se obchodu Tchibo OUTLET Praha – Štěrboholy a Pop up stores); objemné výrobky prodejné pouze v e-shopu (např. nábytek) se musí vracet přes přepravní službu, viz. výše.

Záruka Tchibo

Na výrobky technické povahy (elektrické spotřebiče, elektroniku, apod.) označené logem Tchibo Guarantee poskytujeme tříletou záruku. Délka této záruky je uvedena v poznámce výrobku. U všech ostatních produktů spotřebního zboží poskytuje Tchibo záruku dle zákonných povinností v délce 24 měsíců.
Tchibo odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad, odpovídá požadavkům právních předpisů a má jakost a vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé.

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

V případě uplatňování nároku na záruku naleznete kontaktní osobu kompetentní pro daný produkt v podkladech, které jsou přiloženy k Vaší dodávce. Nejsou-li tyto podklady k dispozici nebo nejde-li o technický výrobek, obraťte se prosím na naše servisní středisko:

E-mail: service@tchibo.cz
Tel: 800 900 826

Záruku můžete uplatnit také v kterékoli prodejně Tchibo v České republice. Výjimkou jsou pro tento případ pouze objemné výrobky (např. nábytek).

Vrácení peněz


V případě, že zboží bylo placeno na dobírku, sdělte nám číslo bankovního účtu a kód banky, abychom Vám mohli vrátit peníze převodem na bankovní účet. Informace o číslu účtu nám sdělte na čísle zákaznické linky 800 900 826 ve dnech pondělí – pátek 8-20 hod, v sobotu 8-16 hod nebo zašlete e-mailem na adresu service@tchibo.cz.