Nedodane zbozí
21.3. jsem si objednala tuto postel, 22.3. mi odešla příslušná částka z účtu. Postel měla být doručena 31.3. - 9.4.2021, bohužel, do
dnešního dne nemám nic. Několikrát jsem telefonovala i mailovala na zák. linku, vždycky dostanu odpověď, že mám být trpělivá, a že
se čeká na vyjádření přepravce, kde se postel nachází a kdy mi ji doručí. Trpělivost už mi došla. Poslední verze, že se asi
ztratila. Nechápu, jak se může ztratit 130 kg postel. Jestliže jsou nějaké problémy s dopravou, tak nemá být toto zboží v nabídce,
ale to je tam stále. Takže ráda bych tento výrobek ohodnotila, ale není to v mé moci. U Tchibo nakupuji ráda a dost často a vždycky
jsem spokojená, ale toto pro mě je velké rozčarování. Tak třeba se mým problémem začne někdo zabývat.