Schließen

Naše služby

Doručení do obchodu zdarma

Výrobky si můžete objednat s doručením do obchodu Tchibo, a také si je zde vyzvednout. Ušetříte za dopravu a využíváte všechny slevy, které platí v obchodě v okamžiku platby, resp. v e-shopu v době objednání. Výjimkou je rozměrné zboží a zboží z kolekcí nedoručitelných do obchodu, o čemž Vás informujeme naspodu stránky.

30 dní na vrácení zboží

Od smlouvy uzavřené prostřednictvím našeho e-shopu můžete bez uvedení důvodu odstoupit do 30 dní po obdržení zboží. Zboží můžete také do 30 dnů od doručení vyměnit nebo vrátit přímo v obchodě, kde Vám také hned vrátíme peníze. Výjimkou je rozměrné zboží.

Nejčastěji kladené otázky

Jak se dozvím, že je moje objednávka připravena k vyzvednutí v kamenném obchodě?

Pokud jste zboží objednávali přes váš zákaznický účet nebo jste při objednávce uvedli e-mailovou adresu, zašleme Vám zprávu, jakmile bude objednávka připravena ve zvoleném obchodě k odběru. Jestliže jste e-mailovou adresu neuvedli, budete informováni telefonicky.
Jak dlouho bude objednávka v obchodě k vyzvednutí?

Zboží je pro Vás v kamenném obchodě připraveno k odběru po dobu 7 dní od doručení výzvy k vyzvednutí.
Dají se všechny výrobky doručit do obchodu?

Zpravidla doručujeme do obchodů Tchibo téměř všechno naše zboží. Výjimku mezi produkty doručitelnými do obchodu tvoří rozměrné zboží (např. nábytek), zboží z partnerských akcí a služby Tchibo Cestování. Do obchodu také není možné zaslat zboží po uplatnění Věrnostních zrnek. Pokud jste držitelem věrnostní karty TchiboCard, uplatněte Věrnostní zrnka až v kamenném obchodě při platbě zboží, jinak se Vám možnost doručení do obchodu nezobrazí.
Jak poznám, že se zboží dá doručit do obchodu?

Pokud zboží není určené k doručení do obchodu, informujeme Vás o tom přímo v detailu produktu (viz. obrázek) v sekci „Objednávka a dodání“ nebo na konci stránky. Obecně platí, že po vložení produktu do nákupního košíku se zobratí možnost doručení do obchodu.