Schließen
mood_faq

Je nabídka v obchodech a na internetu totožná?

V zásadě ano:
  • V obchodech Tchibo naleznete kompletní sortiment z Tchibo magazínu
  • na internetu navíc každý týden naleznete další výrobky, které se nabízejí exkluzivně pouze v e-shopu
  • v depotech naleznete pouze omezený sortiment
  • neopomeňte prosím, že se ceny v e-shopu mohou odchylovat od cen v obchodech.

A kdy je nové zboží dostupné?

  • v obchodech Tchibo a dalších prodejních místech je nová nabídka obvykle v pondělí.
  • v e-shopu je tato nabídka k objednání v předstihu každé úterý předešlého týdne.

Mohu si objednat také starší produkty Tchibo, které již nejsou zobrazeny na stránce?

Produkty z předchozích týdnů, které jsou ještě k dispozici, můžete nalézt prostřednictvím „Vyhledávání“ úplně nahoře na stránce. Jednoduše zadejte hledané slovo a dostanete seznam nalezených položek. Nezapomeňte prosím, že zadané slovo musí obsahovat minimálně tři znaky.

Jak často je nabídka aktualizována?

Naši nabídku aktualizujeme jednou týdně. Každé úterý na Vás čeká nový svět.

Po jak dlouhou dobu si můžu daný výrobek na internetu objednat?

Výrobek lze na internetu objednat - pokud mezitím nebude vyprodán - po dobu minimálně 8 týdnů. Pod obrázkem „Příští týden“ naleznete nejnovější nabídku. Vpravo potom nabídky 7 uplynulých týdnů.

Jak bezpečné je objednávání na internetu?

S maximální péčí a pomocí nejvyšších technických bezpečnostních standardů se staráme o to, aby všechna data Vaší objednávky:
  • se k nám dostala bezpečným způsobem,
  • byla na našich serverech chráněna proti přístupům zvenčí 
  • nebyla předána neoprávněné třetí osobě.

Co se stane s mými zákaznickými údaji?

Podrobné informace o důležitých tématech, jako jsou zákaznické údaje, ochrana dat a bezpečnost naleznete v sekci Ochrana osobních údajů.

Jaké záruky na produkty Tchibo nabízí?

Kvalitu produktů Tchibo zajišťujeme tak, že pro naše dodavatele stanovíme přísné podmínky a provádíme rozsáhlé kontroly kvality. Jen díky tomu Vám můžeme poskytovat rozsáhlé záruky. Doplňkové zvláštní záruky jsou zvlášť uváděny v popisech produktů.

Jak to vypadá s právem zboží vrátit?

Pokud byste nebyli s některým produktem spokojeni, můžete nám jej bez problémů vrátit nebo vyměnit do 30 dní po jeho expedici. Štítek pro vrácení zboží, který je k tomu zapotřebí, je vždy spolu s dodacím listem součástí zásilky.

Další informace ohledně práva vrátit zboží naleznete v zákonných informačních povinnostech.

Na koho se mohu obrátit, když mám problém se svou objednávkou nebo s produkty?

Jakýkoli dotaz nám můžete kdykoli položit zasláním e-mailu na adresu service@tchibo.cz nebo se také můžete obrátit na zákaznickou linku 800 900 826 ve dnech pondělí – pátek 8-20 hod, v sobotu 8-16 hod.

Jak mohu platit na Tchibo.cz?

Tchibo.cz nabízí čtyři pohodlné způsoby platby: na dobírku, bankovním převodem předem, kreditní kartou a PayPalem. Podrobné informace o placení naleznete v položce .

Mohu objednávat také z ciziny a bude tam zboží dodáno?

Objednávka mimo Českou republiku není možná. Jak sortiment z e-shopu Tchibo.cz, tak sortiment zahraničních e-shopech společnosti Tchibo lze objednávat a dodávat pouze v rámci příslušné země.

Jaký je ještě jiný způsob objednávání kromě objednávání přes internet?

Objednávku je možné provést prostřednictvím internetového obchodu Tchibo.cz nebo telefonicky. Operátorky na zákaznické lince 800 900 826 Vám ochotně poradí ve dnech pondělí – pátek 8-20 hod, v sobotu 8-16 hod. Nabízené výrobky můžete samozřejmě zakoupit také v pobočce Tchibo.

Mohu si objednané výrobky nechat poslat také na jinou dodací adresu?

Ano, můžete. Stačí před odesláním Vaší objednávky zadat vedle fakturační adresy odlišnou adresu dodací.

Jak rychle objednávku od Tchibo dostanu?

Dodací lhůta je obvykle 4 až 6 pracovních dnů od objednání zboží.

Proč jsou výrobky u Tchibo někdy vyprodané?

Tchibo nechává výrobky TCM speciálně vyrobit. Proto je každý výrobek k dispozici v určitém počtu kusů a nelze jej dodatečně přiobjednat. Proto se někdy může stát, že zvlášť oblíbené výrobky jsou rychle rozebrané. Takže si rychle objednejte, dokud jsou výrobky k dispozici!

Kolik činí přepravní náklady u Tchibo?

Cena za přepravní náklady objednaného zboží v e-shopu, kterou je kupující povinen uhradit současně s úhradou kupní ceny zboží, činí 59 Kč. Dobírka je zpoplatněna částkou 29 Kč. Skutečné náklady na dobírku a přepravní náklady jsou touto částkou pokryty pouze zčásti, zbytek přebírá Tchibo. Jen zcela výjimečně jsme nuceni účtovat vyšší poplatek. Jeho výši Vám náležitě zdůvodníme.

Proč musím platit přepravní náklady?

Tchibo nezapočítává přepravní náklady do ceny výrobků. Naší filosofií je nabízet Vám vždy vysoce kvalitní výrobky za zvlášť výhodné ceny.


Jaké výhody nabízí osobní účet?

Pro Vás jako zákazníka s osobním účtem bude nákup u Tchibo.cz ještě jednodušší a pohodlnější. Budete si moct užívat následujících výhod:
  • Účet je bezplatný a nepřebíráte tím žádné povinnosti.
  • Objednáváte rychle a pohodlně jednoduchým zadáním emailové adresy a hesla.
  • Můžete sledovat stav svých aktuálních objednávek.
  • Účet můžete kdykoli bez problémů zrušit.
Jak si zřídím osobní účet u Tchibo.cz?

Pro přihlášení najdete nahoře na stránce odkaz „Můj účet“. Po kliknutí na odkaz „Můj účet“ prosím postupujte podle popsaných kroků. Účet Vám zřídíme bezplatně, s jeho zřízením nejsou spojeny žádné povinnosti.

Jak můžu svůj osobní účet zrušit?

V položce „Můj účet“ naleznete odkaz „Zrušit účet“.

Je můj osobní účet bezpečný?

Přístup k Vašemu osobnímu účtu máte samozřejmě pouze Vy poté, co se přihlásíte zadáním své emailové adresy a hesla. Aby nemohlo dojít ke zneužití Vašeho účtu, nesvěřujte nikomu své heslo. Další informace k důležitému tématu bezpečnosti naleznete v sekci Ochrana osobních údajů.

Jaké technické požadavky musí můj počítač splňovat, abych mohl/a optimálně využívat internetovou nabídku Tchibo?

Pro nákup u Tchibo.cz byste měli nejlépe zvolit rozlišení obrazovky 1024 x 768 pixelů a použít aktuální prohlížeč.

Proč Tchibo používá cookies?

Cookies jsou malé informace nebo soubory, které usnadňují používání stránek Tchibo.cz. Umožňují například, abychom Vás po přihlášení mohli pozdravit Vaším jménem nebo abyste už nemuseli vyplňovat některá pole formuláře. Návštěva stránek Tchibo.cz a nákup na těchto stránkách jsou ale samozřejmě možné i bez cookies. Většina webových prohlížečů zpravidla akceptuje cookies automaticky. Můžete však nastavení svého prohlížeče změnit a tím automatické akceptaci cookies zabránit.

Jak mohu objednávat, pokud moje připojení k síti - například v souvislosti se zapnutím firewallu - nedovoluje posílat data v kódované podobě?

Nemůžete-li provádět zakódovaný přenos dat, zahajte prosím v nákupním košíku svou objednávku pomocí odkazu „Nekódovaný přenos“ na spodním konci stránky. Odtud pak objednáváte dále jako obvykle.

Co je to Newsletter?

Prostřednictvím našeho Newsletteru Vás průběžně informujeme o nejaktuálnějších nabídkách a o zvlášť významných akcích a produktech. K odběru Newsletteru se můžete přihlásit bezplatně a nezávazně tím, že na úvodní stránce zapíšete do zadávacího pole vpravo svou emailovou adresu a tuto nám pošlete kliknutím na šipku.

Kde je nejbližší prodejna Tchibo?

Na tento dotaz najdete odpověď kliknutím na odkaz Naše obchody v zápatí každé stránky. Zde také naleznete seznam dalších nejbližších prodejních + míst Tchibo.

Potřebuji pro objednání zboží v obchodě Tchibo internetový zákaznický účet?

Ne. Při objednání zboží v obchodě je třeba uvést pouze jméno, příjmení a telefonní číslo. Jestliže navíc uvedete také e-mailovou adresu, budou Vám potvrzení objednávky a všechny další informace o Vaší objednávce zaslány e-mailem.

Zákaznický účet Vám přináší tu výhodu, že po přihlášení už nemusíte zvlášť zadávat své osobní údaje. Tyto údaje jsou uloženy ve Vašem zákaznickém účtu. Tento účet si samozřejmě můžete založit přímo v obchodě. Naše prodavačky Vám rády pomohou.

Potřebuji při objednání zboží v obchodě e-mailovou adresu?

Ne. Pokud byste ovšem e-mailovou adresu zadali, pošleme Vám e-mail potvrzení objednávky a další informace.

Ze kterých týdenní kolekcí si mohu v obchodě objednávat zboží z e-shopu?

V obchodech můžete využívat výhody našeho rozšířeného e-shopového sortimentu a zcela jednoduše si přímo na místě objednat například zboží, které je v obchodě 
již vyprodáno.

Je možné v obchodech objednávat z nové kolekce pro zákazníky s TchiboCard, i když nejsem držitelem TchiboCard?

Pokud nejste držitelem TchiboCard, z kolekce pro TchiboCard si objednávat nemůžete. Do programu TchiboCard se můžete přihlásit na obchodě nebo zde v e-shopu.

Kam Tchibo mnou objednané zboží dodá?

Při objednávání máte na výběr: První možností je nechast si zboží zaslat do obchodu - nebudete tak platit za dopravu a za zboží zaplatíte až při jeho vyzvednutí v obchodě. Druhou možností je nechat si zboží doručit domů. Při objednávce v hodnotě nad 1 590 Kč za dopravu neplatíte. Další informace o našich nových službách
najdete sekci Dodání zboží.

Mohu si objednané zboží nechat dodat také do obchodu Tchibo?

Ano, při objednávání zboží v e-shopu máte možnost vybrat si zvolený obchod. Vyhledávač obchodů Vám pomůže najít naše obchody po celé České republice. Výhoda pro Vás: tímto způsobem ušetříte za dopravu. Objednání zboží v e-shopu s vyzvednutím v supermarketu provést nejde.

Existují výrobky, které nemohou být dodány do obchodu?

K vyzvednutí v obchodě nelze objednat rozměrné zboží, vybrané neskladné zboží, zboží z partnerských akcí a služby Tchibo Cestování.

Dostanu e-mail, až bude objednané zboží v obchodě k vyzvednutí?

Pokud jste zboží objednávali přes svůj zákaznický účet nebo při objednávce uvedli svou e-mailovou adresu, zašleme Vám zprávu, jakmile bude objednávka připravena ve zvoleném obchodě k odběru. Jestliže jste e-mailovou adresu neuvedli, budete informování telefonicky.

Jak dlouho budou výrobky, které jsem si objednal/a, v obchodě rezervovány?

Vaše objednávka bude v obchodě Tchibo připravena k vyzvedutí po dobu 7 dnů. Pokud si objednávku v této lhůtě nevyzvednete, rezervace se ruší.

Mohu objednané výrobky, které mi byly dodány domů, vrátit i v obchodě Tchibo?

Naše prodavačky rády převezmou výrobky, které jste si v e-shopu objednali. Zboží můžete vyměnit nebo vrátit jednoduše v každém obchodě Tchibo do 30 dnů  od nákupu po předložení faktury. Výjimkou je neskladné a rozměrné zboží. 

Na co musím dát pozor, když chci objednané výrobky vyměnit nebo vrátit v obchodě?

Nejdůležitější je, abyste s sebou měli fakturu. Částku za zboží Vám vrátíme přímo v obchodě.

Musím objednané výrobky přinést do obchodu v krabici, když je chci vrátit?

Ne. Budeme rádi, když zboží do obchodu přinesete bez krabice. Prodavačka může vrácení zboží vyřídit na základě faktury, kterou s sebou přinesete, a peníze Vám vrátit přímo v obchodě.

Kde najdu informace o společnosti Tchibo?

V zápatí každé stránky je odkaz „O společnosti Tchibo“. Odtud se dostanete na korporátní stránky společnosti Tchibo.